Gå til innhold

Er det typisk menn å skrive slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man bare er ute etter sex, vil en mann skrive «savner deg!» «glad i deg!» og lignende. Men ikke spørre noen spørsmål, vil vite noe om den andre, ringer ikke eller gjør lite for å ha kontakt. Men likevel vil ha sex?

Ser dette ble rotete, men håper dere forstår hva jeg mener.

Anonymkode: 32234...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det e rart at en mann ikke vil ringe el sende sms å høre kordan det går hvis han e oppriktig inntressert og e glad i deg. Men.. mannfolk e forskjellig. Kanskje han vente på at du skal spørre han..

Anonymkode: 146bd...974

Skrevet

Ja 

Anonymkode: e6d4a...548

Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 16cfd...dac

AnonymBruker
Skrevet

Hvor glad kan man være i en man knapt kjenner? Hvor mye kan man savne en annen etter å ha hatt sex to ganger? 
Synes det er svært  merkelig. Blinker varsellamper hos meg dette. 
Tror ikke han skjønner at han støter meg vekk ved å skrive slikt.

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det trenger å være noe kobling mellom sex og slike meldinger. Men jeg tenker at det virker litt kjedelig, upersonlig og litt samlebåndaktig. Som at det like gjerne kunne ha vært sendt til mange. Det kan jo være at han bare er litt sånn i mangel på å komme på noe mer spennende å si, men jeg ville sikkert ha prøvd å skrive noe mer personlig som bygger videre på noe som tidligere har vært snakket om. "Håper du har hatt en kjekk feiring med foreldrene dine i dag! Glad i deg og ser frem til å se deg igjen!" Da blir det litt mer personlig og viser at han husker deg og hva du skal på individnivå.

Anonymkode: 936d3...90a

AnonymBruker
Skrevet

Han er desperat. Kanskje har det nettopp blitt slutt med noen eller at han trenger noen å bo hos. Man sier ikke "glad i deg" eller "elsker deg" sa raskt. Det er det bare psykopater som gjør. Red flags! 

Anonymkode: fb691...b3e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er desperat. Kanskje har det nettopp blitt slutt med noen eller at han trenger noen å bo hos. Man sier ikke "glad i deg" eller "elsker deg" sa raskt. Det er det bare psykopater som gjør. Red flags! 

Anonymkode: fb691...b3e

Røde flagg ja?? Mannen greit voksen, god økonomi, nedbetalt hus, har alt han «trenger» slik sett. 

Så..... er han psykopat? Eller har han mange damer på gang? Hvordan kan jeg finne ut hva det dreier seg om?

ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det trenger å være noe kobling mellom sex og slike meldinger. Men jeg tenker at det virker litt kjedelig, upersonlig og litt samlebåndaktig. Som at det like gjerne kunne ha vært sendt til mange. Det kan jo være at han bare er litt sånn i mangel på å komme på noe mer spennende å si, men jeg ville sikkert ha prøvd å skrive noe mer personlig som bygger videre på noe som tidligere har vært snakket om. "Håper du har hatt en kjekk feiring med foreldrene dine i dag! Glad i deg og ser frem til å se deg igjen!" Da blir det litt mer personlig og viser at han husker deg og hva du skal på individnivå.

Anonymkode: 936d3...90a

Jeg er enig med deg her. Det føles lite ekte og personlig ut. Slik du formulerte deg, hadde man kanskje minst kunne forventet seg?

ts

Skrevet

Noen menn er utspekulerte, de vil skrive hva som helst for å få deg i sengs.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor glad kan man være i en man knapt kjenner? Hvor mye kan man savne en annen etter å ha hatt sex to ganger? 
Synes det er svært  merkelig. Blinker varsellamper hos meg dette. 
Tror ikke han skjønner at han støter meg vekk ved å skrive slikt.

ts

Han skriver det fordi han tror jenter liker å høre det. For å raskere få makt over deg og følelsene dine. Rødt flagg helt klart. 

Siste som holdt på sånn med meg viste seg å være voldelig så fort vi flyttet under samme tak. Hans smiger og raske "følelser" gjorde at jeg også fikk det... Men hans var ikke genuine, kun et spill

Anonymkode: e6d4a...548

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

min kjæreste skriver bare upersonlige ting feks»du er en fantastisk kvinne». men han har ikke et rikt vokabular/indre liv som meg. han er bare ikke spesielt intellektuell, og det gjør ingenting fordi han er suveren på andre områder☺️og for han handler ikke sånne mld om sex-hverken i starten eller nå. kanskje du har funnet en enkel fyr?

Anonymkode: f7e30...019

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De beste svindlere har til og med fått flere damer til å gifte seg med dem. Uten å elske dem. Og de hadde ikke klart det uten å lire ut av seg fagre ord. Se på handlingene og ikke ordene. 

Anonymkode: c2af4...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...