Anonym900 Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 (endret) Hei. Jente på 22 år som er så lei av at folk tror vi attraktive får alt vi vil ha og lever i som dronninger/konger . Dette er ren bullshit.. omtrent omvendt. Ja vi har fordeler av at vi får myyye oppmerksomhet , men problemet er at ingen faktisk tar deg seriøst , bare gir deg komplimenter. Og man sliter faktisk mest med å få seg kjærester også.. Alle sikler etter kun utseende ditt , og ser ikke hva slags god person man faktisk er .. og folk dømmer med å tro man er en useriøs person pga utseende. Rundt overalt og det er mest av de utiltrekkende/middels folka som lett får seg kjærester og barn .. hva er grunnen? Jeg kan si at jeg er ingen fest-dame, drikker ikke alkohol og er egt ganske omtenksom og snill osv.. men ja, vi har kanskje høyere krav ..men uansett om man senker de finner man bare dårlige menn . Endret 31. desember 2019 av Anonym900 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Kanskje du bør revurdere stilen din? Damer med restylane, silikon eller veldig tettsittende/korte klær blir sjeldent vurdert som konemateriale... Alternativt slutte å date gutter som ser ut som de hører hjemme i en realityserie på TV3. Hvis ikke dette er problemet, får du trøste deg med at du blir like stygg som oss andre om 30-40 år. Anonymkode: a3b10...ba1 25
Gjest Forumhei Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du bør revurdere stilen din? Damer med restylane, silikon eller veldig tettsittende/korte klær blir sjeldent vurdert som konemateriale... Alternativt slutte å date gutter som ser ut som de hører hjemme i en realityserie på TV3. Hvis ikke dette er problemet, får du trøste deg med at du blir like stygg som oss andre om 30-40 år. Anonymkode: a3b10...ba1 😂👍 så sant
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Du får trøste deg med at ikke alle synes du er attraktiv.....selv om du gjerne tror det Anonymkode: f8b84...74e 17
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 Joda, folk flest klarer å se forbi utseende og se personligheten. Anonymkode: 694e8...ff4 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 Men hvor lett tror du det er for en stygg dame og finne seg mann. Hvis du som er pen, synes alle er dritt. Hva er det hun får sjans til å være sammen med? Og tror nok de pene har helt klart flere fordeler enn ulemper. Jeg var selv veldig pen som ung, og det ga meg da mange fordele, jeg fikk hver eneste jobb jeg søkte på, fikk fordeler her og der, og det var da aldri vanskelig å få seg kjæreste. Jeg har og nå en 19 år gammel datter, som er veldig pen. Og hun og har fått hver eneste jobb hun har søkt på fra hun var 17 år. Nå har og noen av hennes venninner, som ikke er så pene, søkt på de samme jobbene. De kommer ikke til intervju engang. Anonymkode: 91ae3...de7 5
Anonym900 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du bør revurdere stilen din? Damer med restylane, silikon eller veldig tettsittende/korte klær blir sjeldent vurdert som konemateriale... Alternativt slutte å date gutter som ser ut som de hører hjemme i en realityserie på TV3. Hvis ikke dette er problemet, får du trøste deg med at du blir like stygg som oss andre om 30-40 år. Anonymkode: a3b10...ba1 Har aldri brukt noe form for Restylane , fake pupper osv.. hater sånt. Er ikke en typisk bimbo dame .. veldig klassisk. Men går mulig for feil menn, har heller aldri syntes noe om disse paradise hotell folka er noe særlig fine. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 Har du tenkt på at enkelte mennesker ikke synes du er en spesielt god person når du mener det mest vesentlige med folk er hvor attraktive de er? Anonymkode: c1517...6a1 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #9 Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, Anonym900 skrev: Hei. Jente på 22 år som er så lei av at folk tror vi attraktive får alt vi vil ha og lever i som dronninger/konger . Dette er ren bullshit.. omtrent omvendt. Ja vi har fordeler av at vi får myyye oppmerksomhet , men problemet er at ingen faktisk tar deg seriøst , bare gir deg komplimenter. Og man sliter faktisk mest med å få seg kjærester også.. Alle sikler etter kun utseende ditt , og ser ikke hva slags god person man faktisk er .. og folk dømmer med å tro man er en useriøs person pga utseende. Rundt overalt og det er mest av de utiltrekkende/middels folka som lett får seg kjærester og barn .. hva er grunnen? Jeg kan si at jeg er ingen fest-dame, drikker ikke alkohol og er egt ganske omtenksom og snill osv.. men ja, vi har kanskje høyere krav ..men uansett om man senker de finner man bare dårlige menn . Jeg tror ikke, Ts, du skiller mellom klinten og hveten. Akkurat slik du selv tenker at du er pen, men ikke har «fått» det du har blitt opplært hjemme til at pene folk skal få på et sølvfat, slik er det folk som har «alt», men likevel har intet. Sannheten om at de pene får alt stemmer, for øvrig, kun i samfunn der kvinner blir verdsatt (solgt/giftet bort) etter utseendet. I Norge verdsetter (lønner) vi folk etter evner. Så skaff deg evner. Du sier det jo pent selv: dersom du bare setter lista lavt nok så får du deg kjæreste. Men til hvilken pris? Og dersom du bare gir blanke i å bruke prevensjon, så blir du gravid med kjæresten av lav kvalitet (eller en random dude på byen). Men til hvilken pris? Det du ser når folk går forbi deg er verken vellykkethet eller mislykkethet - det er et øyeblikksbilde inn i det som, med stor sannsynlighet, er et helt ok liv. Omtrent som ditt er et helt ok liv. Anonymkode: 08ff0...bf1 2
Anonym900 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt på at enkelte mennesker ikke synes du er en spesielt god person når du mener det mest vesentlige med folk er hvor attraktive de er? Anonymkode: c1517...6a1 Det er sant det du sier.. man skal ikke dømme noen og vil egt heller ikke gjøre det. Men bare forstår ikke enkelte ting , hvorfor det er sånn. Alle sier jo hvor god og snill person jeg er , men menn kun lurer meg. Det er ikke så gøy å føle at man aldri blir tatt seriøst, kanskje det har noe med at jeg har blondt hår ..
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du bør revurdere stilen din? Damer med restylane, silikon eller veldig tettsittende/korte klær blir sjeldent vurdert som konemateriale... Alternativt slutte å date gutter som ser ut som de hører hjemme i en realityserie på TV3. Hvis ikke dette er problemet, får du trøste deg med at du blir like stygg som oss andre om 30-40 år. Anonymkode: a3b10...ba1 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt på at enkelte mennesker ikke synes du er en spesielt god person når du mener det mest vesentlige med folk er hvor attraktive de er? Anonymkode: c1517...6a1 Hvorfor fordømmer dere så mye? For det første står det ingenting om at hun har restylane eller mener det mest vesentlige med folk er hvor attraktive de er. Hun sier jo det motsatte, at hun er lei av at gutter tar kontakt bare fordi hun er attraktiv og generaliserer med at attraktive ikke kan være smarte eller ha dybde så det mest er useriøse menn hun får oppmerksomhet fra! For det andre så er det faktisk heller ikke sånn at jenter ikke kan være opptatt av neglelakk OG dypere ting, som Maria mena en gang sa. For det tredje så gjør ikke restylane en dame til noe mindre koneemne fordet, det blir som å si at menn med hårgele eller som trener for å bli mer fornøyd med utseendet sitt er mindre verdige. Bitterheten deres blinker oransj som en veiarbeid trafikktrekant! Incels som hater "Stacie's" fordi dem aldri får dem selv. Anonymkode: 15f30...15e 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 Hvilket utseende du har sier meg ingenting om du har det lett eller ei. Og eneste man kan få fordommer mot ang useende, er ekstreme lange øyevipper som er pålimt og munn som er så oppsvulmet at man ikke klarer å se på den. Nå er jo ikke det noe pent, men får meg til å tenke at menneske sliter med psyken sin og vil prøve å skjule det. Ellers er det jo personlgheten som teller. Ikke hva man selv synes om seg selv, men hva andre synes. Skaff deg en som tørr å si hva han/hun mener og ikke en som bare jatter. Anonymkode: 92eae...266
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 Du høres veldig bortskjemt ut som ikke setter pris på dine egne privilegier. Anonymkode: 22f6e...c00
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #14 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, Anonym900 skrev: Det er sant det du sier.. man skal ikke dømme noen og vil egt heller ikke gjøre det. Men bare forstår ikke enkelte ting , hvorfor det er sånn. Alle sier jo hvor god og snill person jeg er , men menn kun lurer meg. Det er ikke så gøy å føle at man aldri blir tatt seriøst, kanskje det har noe med at jeg har blondt hår .. Det er kjipt at det er sånn, men som du ser i tråden har menn mindre respekt for pene jenter. Det gjelder bare kvinnefiendtlige menn, men de aller aller fleste menn har kvinnefiendtlige holdninger på et eller annet nivå, også helt ubevisst. Fortsett å vær deg selv du, og vær tolmodig til du finner en mann som ser deg for ditt indre og ikke bare tenker puling! For det sier mye mer om dem enn om deg! Anonymkode: 15f30...15e 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #15 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, Anonym900 skrev: Det er sant det du sier.. man skal ikke dømme noen og vil egt heller ikke gjøre det. Men bare forstår ikke enkelte ting , hvorfor det er sånn. Alle sier jo hvor god og snill person jeg er , men menn kun lurer meg. Det er ikke så gøy å føle at man aldri blir tatt seriøst, kanskje det har noe med at jeg har blondt hår .. Du blir tatt seriøst hvis du har noe å komme med. De som bruker/spiller på utseende sitt har ikke stort annet å tilby der og da. Anonymkode: 92eae...266
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #16 Skrevet 31. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres veldig bortskjemt ut som ikke setter pris på dine egne privilegier. Anonymkode: 22f6e...c00 Når ble det å bli sett på som bare en knulledukke et privilegie? Anonymkode: 15f30...15e 6
Million Skrevet 31. desember 2019 #17 Skrevet 31. desember 2019 (endret) Hvorfor skulle man leve i luksus bare fordi man er "pen"? Det har i hvert fall aldri jeg gått rundt og trodd. Det må være noe du tror at andre tror om deg. Skulle en pen person levd i luksus, må det i så fall være fordi utseendet har halt i land en lukrativ kontrakt med et modellbyrå da? Man lever ikke i luksus fordi man er pen og jobber i resepsjonen på et hotell eller jobber i en barnehage eller bak en kontorpult på et regnskapsbyrå. Endret 31. desember 2019 av Million 2
Anonym900 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #18 Skrevet 31. desember 2019 Akkurat nå, Million skrev: Hvorfor skulle man leve i luksus bare fordi man er "pen"? Det har i hvert fall aldri jeg gått rundt og trodd. Det må være noe du tror. Skulle en pen person levd i luksus, må det i så fall være fordi utseendet har halt i land en lukrativ kontrakt med et modellbyrå da? Man lever ikke i luksus fordi man er pen og jobber i resepsjonen på et hotell eller jobber i en barnehage eller bak en kontorpult på et regnskapsbyrå. «Luksus» mente jeg ikke med å være rik og ha en modell jobb å gjøre .. var bare et ord jeg skrev , som i luksus at man får mye fordeler av å være pen.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #19 Skrevet 31. desember 2019 hmm. TS har et poeng. Min svigerinne som er 25 år er smellvakker med et naturlig utseende, er morsom og sporty. Hun sliter med sjalusi, venninner som dolker henne i ryggen og som mistenker henne for å gå etter kjærestene sine, hun sliter med å finne seg en kjæreste som ikke er et rasshøl osv osv. Dette er ikke noe hun sitter å klager høylytt over men det er ganske lett å observere andres jenter sjalusi - av og til kommer hun med noen hjertesukk når hun for 398403 gang blir anklaget for noe uten noe som helst bevis. Anonymkode: f3935...4da 4
Million Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 (endret) 2 minutter siden, Anonym900 skrev: «Luksus» mente jeg ikke med å være rik og ha en modell jobb å gjøre .. var bare et ord jeg skrev , som i luksus at man får mye fordeler av å være pen. Da får du slå opp i ordboka før du skriver innlegg da. "Var bare et ord jeg skrev"? Du får da skrive hva du faktisk mener og ikke bare velge tilfeldige ord med andre betydninger ut av lufta! Fra SNL: "Luksus, overdådighet; forbruk ut over det rimelige og nødvendige." Endret 31. desember 2019 av Million 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå