AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Hei! Jeg bor en plass med høye fjell rundt bygda jeg bor i, dermed blir rakettene ekstra høye med «gjennklang» fra fjellene...hunden er ikke skremt av dette og kan godt ligge i gangen i kurven med radio på...(har i flere år passet på og sett til den også) men vi har en hamster... hvor hadde dere hatt den? Altså hamsterburet... Burde en av oss være inne med den kanskje? Det er dens første nyttårsaften og jeg vil at den skal ha det så bra som det går den dagen... Anonymkode: 453b6...19e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Våre hamstre opp igjennom har ikke enset nyttårsrakettene overhodet 🙈 Men vi har uansett hatt buret unna vinduer og litt bråk på inne. Ene gikk løs med oss i stua en nyttårsaften for da hadde vi ikke gjester eller noe, hun oppførte seg helt normalt. Anonymkode: 30d1a...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Hamstre knytter seg ikke til mennesker så den kan være alene. Sett den der den er mest mulig i fred. Anonymkode: c3344...a49 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Sett den der det er minst mulig lyd og hvor det ikke skinner så mye gjennom vinduer Anonymkode: 0fa1d...bec 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 Ts her: Tusen takk for svar! Anonymkode: 453b6...19e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 I de årene vi hadde kanin og marsvin brydde de seg ikke om rakettene. Jeg ville lagt et teppe over deler av buret så det ikke ble så mye lys Anonymkode: 77ccf...10f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hamstre knytter seg ikke til mennesker så den kan være alene. Sett den der den er mest mulig i fred. Anonymkode: c3344...a49 Det gjør de faktisk! Her har vi en som går løst på et rom i huset, og den er faktisk ganske "sosial" og har knyttet seg til 14åringen!! Anonymkode: c422a...caf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå