AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 En venn av meg som har humørsvingninger her i fra og til månen. Driver stadig og sletter meg på FB, så prøver jeg og høre hva det er siden hun ikke har så mange rundt seg. Så jeg prøcer og stille opp, men begynner og se meg mektig lei. Så 'blokkerer' hun meg på messenger, ikke på selve FB. Når jeg går inn på hennes profil er det 'messenger' merket grått, man kan ikke trykke på det. Jeg kan innimellom sende en melding som blir 'sendt' men er grå, og når hun tar kontakt med meg igjen, er ikke meldingen jeg har sendt blitt sett, den er fortsatt grå. Og innimellom når hun da 'blokkerer' meg på messenger, så kommer det opp skrift inne på messenger at man kan ikke svare på denne meldingen eller skrive til den personen, husker ikke hva det står. Men hva slags funksjon er det? Hvis noen skjønner dette. Anonymkode: f1957...3fd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Ingen som vet? Anonymkode: f1957...3fd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venn av meg som har humørsvingninger her i fra og til månen. Driver stadig og sletter meg på FB, så prøver jeg og høre hva det er siden hun ikke har så mange rundt seg. Så jeg prøcer og stille opp, men begynner og se meg mektig lei. Så 'blokkerer' hun meg på messenger, ikke på selve FB. Når jeg går inn på hennes profil er det 'messenger' merket grått, man kan ikke trykke på det. Jeg kan innimellom sende en melding som blir 'sendt' men er grå, og når hun tar kontakt med meg igjen, er ikke meldingen jeg har sendt blitt sett, den er fortsatt grå. Og innimellom når hun da 'blokkerer' meg på messenger, så kommer det opp skrift inne på messenger at man kan ikke svare på denne meldingen eller skrive til den personen, husker ikke hva det står. Men hva slags funksjon er det? Hvis noen skjønner dette. Anonymkode: f1957...3fd Hva mener du med hva slags funksjon er det? Det er en egen blokkeknapp inne på messenger, ikke noe problem å blokke der. Anonymkode: 76cc1...994 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med hva slags funksjon er det? Det er en egen blokkeknapp inne på messenger, ikke noe problem å blokke der. Anonymkode: 76cc1...994 Hvordan gjør man det? Skulle gjerne gjort det tilbake, når hun gjør det hele tiden Anonymkode: f1957...3fd
Mona123 Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Meldinger du sender blir filtrert bort så hun ikke får varsel eller ser meldingene med mindre hun går i mappen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 20 minutter siden, Mona123 skrev: Meldinger du sender blir filtrert bort så hun ikke får varsel eller ser meldingene med mindre hun går i mappen. Ja sånn var det før, men tror FB har gjort en oppdatering🤔, fordi jeg ser jo når hun skriver til meg. Så er fortsatt meldingen jeg sendte henne, merket med grå ring og det står 'sendt' ikke sett eller noe, så da har hun jo gjort noe som gjør at de ikke mottas. Så jeg gir henne snart opp. Det hun skriver har ingen sammenheng med hva jeg skrev Anonymkode: f1957...3fd
Missbehave Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 Om du vil blokkere henne. Gå inn på samtalen (har kun mobil tilgjengelig nå, så hvordan det fungerer på pc vet jeg ikke) -> trykk på navnet -> scroll litt ned, så står det blokker der.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 28 minutter siden, Missbehave skrev: Om du vil blokkere henne. Gå inn på samtalen (har kun mobil tilgjengelig nå, så hvordan det fungerer på pc vet jeg ikke) -> trykk på navnet -> scroll litt ned, så står det blokker der. Jeg vil blokkere hennes meldinger som hun gjør med meg. For hun blokkere ikke selve profilen min, men meldinger. Så tenkte jeg skulle gjøre det samme, så får hun ringe når det faktisk er noe🤯 Anonymkode: f1957...3fd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 29 minutter siden, Missbehave skrev: Om du vil blokkere henne. Gå inn på samtalen (har kun mobil tilgjengelig nå, så hvordan det fungerer på pc vet jeg ikke) -> trykk på navnet -> scroll litt ned, så står det blokker der. Men sitter på mobil jeg også, ikke pc Anonymkode: f1957...3fd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 Jeg fant det ut 🙂 Anonymkode: f1957...3fd 1
Kjæregutt Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant det ut 🙂 Anonymkode: f1957...3fd Gratulerer👍👏👏 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå