Gå til innhold

Blomster i håret-hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer om jeg skal ha blomster i håret. Er det noen som har bilder av dette? Er det noen som vet hvordan disse festes i håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte å ha dette, og fikk med noen blomster gratis fra hun som lagde buketten min. Hun hadde satt på små vannbeholdere, blomstene skal jo holde hele dagen...

Ombestemte meg hos frisøren og brukte dem ikke

Skrevet

Hadde ti hvite roser i håret - de var 'stiftet', hvilket betyr at man tar selve blomsterhodet og fester det på ståltråd - lettere å feste enn en vanlig stilk.

Du kan se noen bilder av håret mitt i bryllupsalbumet som det er link til under.

Rosene var ganske store, så du bør nok ha en litt luftig frisyre dersom du skal ha så store blomster. Du kan bruke mindre blomster eller kanskje rosenknopper dersom du vil ha noe mer 'diskret' - var i bryllup for noen år siden hvor bruden hadde små, røde roser i håret; nydelig!

P.S. Rosene holdt hele dagen fra de ble hentet hos blomsterdamen kl.10 til min kjære plukket dem ut av håret mitt etter midnatt. :-)

Skrevet

Jeg skal ha en orkidé i håret, litt oppe på siden. Håret settes opp i svinekam, og fronthåret bøyes til ene siden. Blomsten festes på andre siden. Det er hun som lager brudebuketten som skal lage hårblomsten.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...