Gjest Gitte Skrevet 2. juni 2005 #21 Skrevet 2. juni 2005 syns det var utrolig tøft av henne å spille i Monster. der er hun jo utroolig stygg.. eller? rart at det er samme dama
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #22 Skrevet 2. juni 2005 Etter at vi så Monster, så syns mannen min at hun er verdens styggeste uansett!!!!!! Han nekter for at det går an å forandre seg sånn. (stakkars han tror hun bare sminker seg pen, og ikke omvendt)
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #23 Skrevet 2. juni 2005 Etter at vi så Monster, så syns mannen min at hun er verdens styggeste uansett!!!!!! Han nekter for at det går an å forandre seg sånn. (stakkars han tror hun bare sminker seg pen, og ikke omvendt) jeg ler så jeg tisser på meg nesten
smidja Skrevet 2. juni 2005 #24 Skrevet 2. juni 2005 Etter at vi så Monster, så syns mannen min at hun er verdens styggeste uansett!!!!!! Han nekter for at det går an å forandre seg sånn. (stakkars han tror hun bare sminker seg pen, og ikke omvendt) Forøvrig synes ikke jeg hun er noe pen heller. Angelina Jolie er mer min type. Eller ikke type da, men dame, men type dame...eeeh... ja... dere skjønner hva jeg mener håper jeg
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #25 Skrevet 2. juni 2005 Men det er tull å lete rundt etter 'kjente' fjes som dette, for jeg vet om nærere skjønnhet som overgår dette lange veier Enig med deg, Kafka. Brad Pitt, David Beckham eller hvem som helst kan ikke måle seg med den vakreste mannen jeg vet om.
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #26 Skrevet 2. juni 2005 Skjønnhet kommer an på hvem som ser. Vakker eller ei, så er forhåpentligvis Paris H lykkelig.
Gjest Catwoman Skrevet 2. juni 2005 #27 Skrevet 2. juni 2005 Syns Paris ar et ansikt som ser helt tomt ut. Ser liksom ikke ut som det er noe liv der. Hvis noen skjønner ha jeg mener. Forstår faktisk ikke at så mange syns hun er pen. Hun til venstre på bilde er jo mye søtere. Vet jeg har sett henne før, men husker ikke hvem hun er...
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #28 Skrevet 2. juni 2005 Angelina Jolie er den perfekte kvinne i mine øyne.
Gjest Spacegirl Skrevet 2. juni 2005 #29 Skrevet 2. juni 2005 Angelina Jolie er den perfekte kvinne i mine øyne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå