Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

tja, fin kropp, det har hun! men fjeset er ikke av de peneste..

men dama er kul ho, går ikke ann å ikke like slike smartinger;O

Gjest gjest1
Skrevet
tja' date=' fin kropp, det har hun![/quote']

Fin kropp?!?!??! :o Alle ribb-beina står jo ut jo...... Det der er ikkje mykje fint altså....

Gjest Anonymous
Skrevet

Fin kropp?!?!??! :o Alle ribb-beina står jo ut jo...... Det der er ikkje mykje fint altså....

Enig med deg. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes med hånda på hjertet at Paris Hilton er stygg. Og lys leppestift hjelper ikke da. Synes magen hennes var fin, men hun ser billig ut - og det er hun jo absolutt ikke.

Er ikke misunnlig heller - dette er ikke min jentetype. Den mest snasne dama jeg vet om er Angelina Jolie.

Gjest kenneth
Skrevet

Hver sin smak! Hun innehar de fleste egenskapene jeg finner frastøtende hos ei dame. Og da hjelper det lite å være slank, for å si det sånn...

(Og Habib, selv om du fikk et forsprang på Jack sist, ligger du JÆVLA DÅRLIG AN!).

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes med hånda på hjertet at Paris Hilton er stygg. Og lys leppestift hjelper ikke da. Synes magen hennes var fin, men hun ser billig ut - og det er hun jo absolutt ikke.

Er ikke misunnlig heller - dette er ikke min jentetype. Den mest snasne dama jeg vet om er Angelina Jolie.

Angelina Jolie er den peneste kvinnen jeg har sett, så det er jeg fullstendig enig med deg i! I tillegg virker det som om hun er oppegående. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Angelina Jolie er den peneste kvinnen jeg har sett, så det er jeg fullstendig enig med deg i! I tillegg virker det som om hun er oppegående. :)

Det aner meg at det ikke er det Habib Marwan setter i første rekke...

Gjest manic
Skrevet

Haha..hun er bare kunstig.. Har sett gamle bilder av henne og da så hun ut som en hvilken som helst vanlig jente med kommunefarget hår og middels utseende. Hun er en "produsert" barbie, en fantasi :) Jeg tipper hun er den ultimate dama for Guran, blondere kjerring finnes ei :ler:

Jeg digger damer som skiller seg litt ut utseendemessig.

Angelina Jolie er rådeilig og vakker!

Gjest seroxata
Skrevet

er enig i at angelina jolie er lekker!

Personlig har jeg en ting for milla Jovovich! nam!

Gjest manic
Skrevet

Milla ja....hun er vanvittig søt!

Julianne Moore er også en favoritt hos meg!

Nicole Kidman har også et nydelig vesen!

Er altfor mange vakre spennende damer til å beundre masseproduserte plastic fantastic damer...men gutta liker det vel enkelt og greit.. :ler:

Skrevet

Ikke nok med at Paris Hilton er mindre pen, hun oppfører seg jo mindre pent også... (ref tv-programmene som gikk)

HUn som står ved siden av derimot, er nydelig!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg heier på Kate Winslet, jeg. Hun er den peneste dama jeg vet.

Hvis jeg skulle vært tiltrukket av ei kvinne så hadde det ikke vært Paris. Hvis jeg må få bitche littegrann: Hun har jo bare ett øye, midt i panna hun ser ut som en Cyclop! :frustrert:

:oops: Ferdig nå...

Skrevet
Jeg heier på Kate Winslet, jeg. Hun er den peneste dama jeg vet.

Hvis jeg skulle vært tiltrukket av ei kvinne så hadde det ikke vært Paris. Hvis jeg må få bitche littegrann: Hun har jo bare ett øye, midt i panna hun ser ut som en Cyclop! :frustrert:

:oops: Ferdig nå...

(knis)

Skrevet

Jeg synes hun både har pen kropp og et pent fjes jeg. Om hun er dum som et brød eller ikke spiller liten rolle da jeg ikke kommer til å ha så mye med henne å gjøre personlig uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, men da synes du det :) Folk liker jo forskjellig. Hun er langt ifra noen favoritt hos meg. Men å fryde seg over skjønnhet (hva enn du måtte finne for å være vakkert) er jo en god ting :-)

Jeg ville heller trukket frem,

http://www.superiorpics.com/charlize_thero...charlize009.jpg

Ellers synes jeg,

http://www.imdb.com/gallery/mptv/1196/9339...=0048728&seq=26

-bare er helt nydelig.

Men det er tull å lete rundt etter 'kjente' fjes som dette, for jeg vet om nærere skjønnhet som overgår dette lange veier :)

Skrevet

For alle del, Charlize overgår de fleste.

Men jeg synes ikke Paris er så fæl/stygg som jenter vil ha det til.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg sliter med å finne mennesker som er så sandblåste pene, selv objektivt. Hun er ikke stygg, men hun har bare ett øye 8)

Gjest Anonymous
Skrevet
For alle del, Charlize overgår de fleste.  

Men jeg synes ikke Paris er så fæl/stygg som jenter vil ha det til.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...