Cata Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Hjelp? Da jeg la meg i går kveld var jeg helt som vanlig og da jeg våknet i morges var det ene øret helt "tett". Hørte lyder som gjennom en bomullsdott. Nå er noe av "dotten" vekk, men i stedet suser det, -omtrent som en radio som er mellom to stasjoner. Har prøvd å pusse nese, gjespe, tygge tyggegummi osv. i fall det er noe med trykket inne i øret, men ingen av delene har hjulpet så langt. Noen som har tips til noe jeg kan prøve dersom det ikke er vekk i morgen? (For dem som måtte lure, så har jeg aldri vært plaget med ørene tidligere, -ikke engang ørebetennelse som barn, så dette kom kjapt.)
Gjest Violetta Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Du kan jo kjøpe sånn Revaks Ør eller hva det heter på apoteket, til å rense ørene med, uten resept. Ville prøvd det først.
Cata Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2005 Ørevoks......ææææsj! :-? Trodde ikke det kunne komme sånn over natta og gi trøbbel.
Gjest 563323 Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Kan jo være at det har løsnet litt voks som har satt seg fast. Prøv og drypp med matolje eller de dråpene som er nevnt over her(De er dyre!), og skyll med en sånn ballong som du får kjøpt på apoteket. Evt dra til legen og få skyllet ørene. 1
Gjest June Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 er du stiv i nakke og kjeve...? jeg får slikt over natta når jeg er stiv i kjeven... ene æret her også... dott i øret og alle lyder blir mye sterkere... gå til en fysiokar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå