AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 I nesten et år har jeg hatt en greie med en fyr. Jeg har vært hodestups forelsket, vi har møttes ofte, hatt mye sex, og jeg trodde at dette kanskje var noe å satse på. Men i sommer gjorde han meg oppmerksom på at han ikke ville inn i et forhold ennå. Jeg ble helt knust, men likevel fortsatte vi og møtes relativt ofte, og han har sagt at han liker meg (men altså ikke nok til å ville ha et forhold med meg). Jeg er ganske sikker på at han ikke har vært med noen andre. Likevel har jeg kjent på at jeg ønsker et forhold, aller helst ville jeg jo ha denne fyren, men jeg innså jo at det ikke var noe å håpe på. Så jeg lastet ned tinder, var på noen få dates, mye som ikke funket. Men nå nylig har jeg møtt en annen fyr som jeg synes er fantastisk. Han har fått meg til å nesten glemme den første fyren, noe som har gjort at jeg ikke har tatt noe kontakt med den første fyren. Så nå i det siste har fyren som ikke vil ha et forhold med meg begynt å ta mye kontakt med meg igjen, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Føler meg litt råtten siden jeg har datet andre bak hans rygg, og vet ikke helt hva jeg skal si til han? En del av meg vil jo også ikke gi helt slipp på han sånn i tilfelle det skulle vise seg å ikke funke med han nye, men det er kanskje ikke noe lurt? Anonymkode: a3031...676
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Du skal virkelig ikke ha dårlig samvittighet. Date og sveip så mye du vil! Anonymkode: 5467a...a79 8
jabx Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Han har jo sagt at han ikke vil ha et forhold. Da har han tatt et valg. Du er fri til å gjøre som du vil. 11
Duftavsommerregn Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En del av meg vil jo også ikke gi helt slipp på han sånn i tilfelle det skulle vise seg å ikke funke med han nye, men det er kanskje ikke noe lurt? Ikke hør på de andre tullingene her! Du kan ikke ri to hester samtidig, du er dømt til å miste kontrollen, og når de får vite om de mister du begge to. Glem den første som ikke ville ha noe forhold til deg, bare si at at du nå er i et nytt forhold og kontakt med han er uønsket. Og skulle det vise seg at det siste forholdet du nå har innledet ikke holder? Gå videre da også og glem begge to Det er ikke noe katastrofe for deg uansett, når du så lett kan plukke ut partnere som liker deg. Slik holder du din egen integritet i orden. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Du kan si at du skal begynne å begynne å date andre om du synest det er ubehagelig å si du allerede har truffet en. Anonymkode: c0b9b...20d 1
kisskissbangbang Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Hadde hatt dårligere samvittighet for andremann her, trur jeg. Dropp han første, sjekk ut om det funker med han du dater nå. 2
ClaireKokos Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 Hvor tror du fyr 1 har vært i de stille periodene sine? Har han bare ligget hjemme på sofaen alene han da, eller? Når en mann sier han ikke vil ha et forhold med deg, så er egentlig det en veldig klar tale fra hans side. Kos deg med fyr 2 du. 1
Melkebarten Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 Han første holder deg på gress, mens han andre viser at han virkelig vil ha deg. Valget hadde for min del vært veldig enkelt. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #9 Skrevet 31. desember 2019 Dette er et mønster jeg kjenner veldig godt til. Han første liker å holde deg på gress, og har merket den manglende kontakten dere har hatt i det siste. Han skjønner at interessen din for ham sannsynligvis har dabbet av, og da booster han på med oppmerksomhet og kontakt igjen. Om du nå gir ham dette tilbake, kommer han garantert til å si det fornøyd med det, for så å igjen komme med at han ikke ønsker noe forhold. Dette er et klassisk mønster jeg (dessverre) har sett i flere menn, men heldigvis har jeg lært hvordan det funker. Det ender ALDRI bra med menn som kun vil ha deg når oppmerksomheten din for dem minker. De næres av å holde deg på gress, og bruker deg for å få bekreftelse. Anonymkode: e27c8...54d 1
Gjest theTitanic Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: I nesten et år har jeg hatt en greie med en fyr. Jeg har vært hodestups forelsket, vi har møttes ofte, hatt mye sex, og jeg trodde at dette kanskje var noe å satse på. Men i sommer gjorde han meg oppmerksom på at han ikke ville inn i et forhold ennå. Jeg ble helt knust, men likevel fortsatte vi og møtes relativt ofte, og han har sagt at han liker meg (men altså ikke nok til å ville ha et forhold med meg). Jeg er ganske sikker på at han ikke har vært med noen andre. Likevel har jeg kjent på at jeg ønsker et forhold, aller helst ville jeg jo ha denne fyren, men jeg innså jo at det ikke var noe å håpe på. Så jeg lastet ned tinder, var på noen få dates, mye som ikke funket. Men nå nylig har jeg møtt en annen fyr som jeg synes er fantastisk. Han har fått meg til å nesten glemme den første fyren, noe som har gjort at jeg ikke har tatt noe kontakt med den første fyren. Så nå i det siste har fyren som ikke vil ha et forhold med meg begynt å ta mye kontakt med meg igjen, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Føler meg litt råtten siden jeg har datet andre bak hans rygg, og vet ikke helt hva jeg skal si til han? En del av meg vil jo også ikke gi helt slipp på han sånn i tilfelle det skulle vise seg å ikke funke med han nye, men det er kanskje ikke noe lurt? Anonymkode: a3031...676 Hva skal du ha dårlig samvittighet for? Han vil jo ikke ha et forhold med deg. Tenker du det er riktig at du bare sitter på vent og er tilgjengelig for hygge når han finner det for godt å bruke litt tid på deg? Er det det du vil bruke tiden på?
Tor P Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et mønster jeg kjenner veldig godt til. Han første liker å holde deg på gress, og har merket den manglende kontakten dere har hatt i det siste. Han skjønner at interessen din for ham sannsynligvis har dabbet av, og da booster han på med oppmerksomhet og kontakt igjen. Om du nå gir ham dette tilbake, kommer han garantert til å si det fornøyd med det, for så å igjen komme med at han ikke ønsker noe forhold. Dette er et klassisk mønster jeg (dessverre) har sett i flere menn, men heldigvis har jeg lært hvordan det funker. Det ender ALDRI bra med menn som kun vil ha deg når oppmerksomheten din for dem minker. De næres av å holde deg på gress, og bruker deg for å få bekreftelse. Anonymkode: e27c8...54d Klassisk "hekter". Uforutsigbart av og på - i psykologien kalles det "intermittent reinforcement". Du får en premie (oppmerksomhet og at han er "på"), men du vet aldri når. Samme som pengespill, fisking og andre avhengighetsskapende aktiviteter. Og hvis han merker at du holder på å trekke deg så er det full guff med oppmerksomhet og bekreftelse for å holde deg på kroken. Les "Hekta" av Sissel Gran og Nora Skaug, evt hør de episodene på Kjærlighetspodden som omhandler det! Og hold deg unna slike typer... Lykke til! 1
Tor P Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 Her er episoden av Kjærlighetspodden for øvrig...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: I nesten et år har jeg hatt en greie med en fyr. Jeg har vært hodestups forelsket, vi har møttes ofte, hatt mye sex, og jeg trodde at dette kanskje var noe å satse på. Men i sommer gjorde han meg oppmerksom på at han ikke ville inn i et forhold ennå. Jeg ble helt knust, men likevel fortsatte vi og møtes relativt ofte, og han har sagt at han liker meg (men altså ikke nok til å ville ha et forhold med meg). Jeg er ganske sikker på at han ikke har vært med noen andre. Likevel har jeg kjent på at jeg ønsker et forhold, aller helst ville jeg jo ha denne fyren, men jeg innså jo at det ikke var noe å håpe på. Så jeg lastet ned tinder, var på noen få dates, mye som ikke funket. Men nå nylig har jeg møtt en annen fyr som jeg synes er fantastisk. Han har fått meg til å nesten glemme den første fyren, noe som har gjort at jeg ikke har tatt noe kontakt med den første fyren. Så nå i det siste har fyren som ikke vil ha et forhold med meg begynt å ta mye kontakt med meg igjen, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Føler meg litt råtten siden jeg har datet andre bak hans rygg, og vet ikke helt hva jeg skal si til han? En del av meg vil jo også ikke gi helt slipp på han sånn i tilfelle det skulle vise seg å ikke funke med han nye, men det er kanskje ikke noe lurt? Anonymkode: a3031...676 Du skylder ikke fyr nr én ting noe som helst. Dump han!! Eller bare fade han ut, så kan han angre. Anonymkode: 418df...d81 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå