AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Katten har vært hos dyrlegen og tømt en verkebyll i dag. Han fikk bedøvelse hos dyrlegen og vi fikk resept på smertestillende som han skal ha i 10 dager. Skal jeg gi første dose i dag eller har han fått nok i dag grunnet bedøvelsen? Glemte å spørre veterinær og nå er de antakelig stengt for de svarer inne på telefon. Anonymkode: b816c...b46
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 Gi førstedose i dag. Anonymkode: 4fcb5...0cd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Når min har fått Metacam pga betente sår og operasjoner har jeg alltid fått beskjed om å gi første dose dagen etter, siden han har fått smertestillende hos veterinæren. Anonymkode: 66e45...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #4 Skrevet 30. desember 2019 Det er metacam han har fått. Kanskje vente litt da, i hvert fall til i kveld. Anonymkode: b816c...b46 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Min har gått på metacam og vetergecic noen ganger. Metacam har han som regel startet med på samme kvelden og vetergecic dagen etter. En gang har han gått kun på metacam og da skulle han begynne dagen etter. Fikk du ikke noe skriv? Jeg bruker vanligvis å få med et skriv om hva som er gjort og hva som skal gjøres videre med tanke på medisiner og kontroller. Rart om du ikke har fått noe slik. Er du veldig i tvil vil jeg anbefale at du venter til i morgen. Metacam kan være ganske sterk. Vær obs på at det ikke skal gis sammen med mat. Da kan pus kaste opp. Anonymkode: e7c8b...92e 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Umulig å si hva dyrlegen din bruker å gjøre. Min gir alltid første dose smertestillende når jeg er der og jeg tar dagen etterpå. Men om det er vanlig aner jeg ikke. Anonymkode: 665db...f74 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten har vært hos dyrlegen og tømt en verkebyll i dag. Han fikk bedøvelse hos dyrlegen og vi fikk resept på smertestillende som han skal ha i 10 dager. Skal jeg gi første dose i dag eller har han fått nok i dag grunnet bedøvelsen? Glemte å spørre veterinær og nå er de antakelig stengt for de svarer inne på telefon. Anonymkode: b816c...b46 Han har nok sannsynligvis fått det han skal ha for i dag hos veterinæren. Gi metacam fra i morgen tidlig du. Anonymkode: 5f38c...19c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 De får stort sett det de trenger den dagen. Hadde heller tatt en telefon dit for å høre fremfor å ta sjansen på å gi for mye Anonymkode: b5aa0...f58
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 Har fått med skriv, men tidspunkt for første dose står det ikke noe om . Har som nevnt forsøkt å ringe, men tror klinikken er stengt Takk for svar. Jeg venter til i morgen tidlig med å gi. Anonymkode: b816c...b46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå