Mrs ukjent 95 Skrevet 30. desember 2019 #1 Del Skrevet 30. desember 2019 hei jeg har kjøpt meg abonomang på treningssenter, og er ikke så flink på hva som er beste måten og trene på. har nylig fått påvist fibromylag, og kan ikke trene flere timer på en dag, vil jo så veldig gjerne ned i vekt, kosten er lakt om, og har begynt og gå en del på tredemølle. er det noen som har tips på hva som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Del Skrevet 30. desember 2019 Bruk en time sammen med personlig trener og få tips der! Utnytt timen godt. All slags trening er jo bra, men det skal samtidig være gøy og vise resultater for deg selv. Sett deg små mål. For eksempel å jogge på tredemølle i 20 min som oppvarming, og etterpå styrketrening. Det aller viktigste er at du gjør noe du selv liker og føler at du mestrer. For meg virker det veldig motiverende å sette opp et treningsprogram, slik at du alltid vet hva du skal gjøre, og det ha noe man kan følge etter. Hvis du i tillegg vil gå ned i vekt, kan kanskje kostholdet være noe man kan gjøre om på??😊 Lykke til! Anonymkode: dde10...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå