Gå til innhold

Daten kysset en annen dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle møte daten min på en konsert. Når jeg ser han kysser han med en annen dame. Vi har holdt på ett par mnd og så oss som på vei mot ett forhold. 
Jeg konfronterte han rolig. Han fortsatte og danse og ga f.. Det har ikke vært noe kommunikasjon mellom oss etter dette. 6 dager har gått.
Vi har en felles venn, der han sier at han hadde hatt en dårlig kveld, og at han sliter med seg selv.Jeg skulle så ønske jeg fikk en forklaring eller iallfall en unnskylding. 
Har så lyst til å skrive en meld med hvor råtten jeg syns han er, men vet ikke om jeg skal orke. Hva hadde dere gjort? 
P

Anonymkode: 48c05...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått videre

• Liker 25
Skrevet

Hei.

Det var utrolig trist å lese om. 
Det er en vanskelig situasjon som jeg tror bare du sitter med svaret på innerst inne. Det er alltid lett og komme med råd når man ikke er i samme båt.. 

Jeg ville nok blitt sjokkert og skuffet. 
Jeg ville nok rådet deg til og ikke være den som tok kontakt først, men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok kontaktet vedkommende og spurt om dere kunne treffes for en prat. 

Da er det selvsagt viktig med en rolig samtale hvor du kanskje ikke er ute etter og «ta han på noe» men kanskje finne litt mer ut av veien videre. 
Da slipper du å kaste bort tid.. 

lykke til TS. 

M29

Anonymkode: 052c9...660

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å skrive en meld med hvor råtten jeg syns han er, men vet ikke om jeg skal orke. Hva hadde dere gjort? 

Unnskyldningen må selvfølgelig komme fra han, ikke gjennom en felles venn. Har det ikke kommet noen unnskyldning fra han, hadde jeg holdt klokelig kjeft. Det er iallefall ikke noe å samle på hvis han ikke svarer, taushet er som regel straff nok😉

• Liker 6
Skrevet

Ikke kontakt han.. Hadde han vært like klar for dette forholdet som du så hadde han ikke rota med ei annen jente. Når han gjør dette i tillegg til at han vet du er på vei og mest sansynlig kommer til å få det med deg, er du nok ikke så viktig for han desverre. Nesten som om han ville vise deg dette.. Reaksjonen hans da du konfronterte han også poengterer egentlig dette. Bare blokker og gå videre. Ikke kast bort din tid på den lorten der.. 

Anonymkode: 89b6d...f87

• Liker 13
Skrevet

Dårlig start så hadde droppet han. Før jeg hadde blitt enda mer innvollert i han og fått enda mer å bryne meg på etter hvert.

Anonymkode: 10102...48e

• Liker 5
Skrevet

Enig med de andre. At han gjør slik, viser sterkt til at han ikke er så gira på at dette skal bli et forhold. Spesielt når han vet du er i nærheten, å fort kan oppdage dette. 

Det at han sliter selv, er ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn. Jeg hadde ansett relasjonen som over, å gått videre. 

Klem til deg ts ❤

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Jeg hadde gått videre

Du mener vel løpt?

Anonymkode: a980c...199

• Liker 1
Skrevet

Drit i han. Du fortjene sikkert bedre ❤️ 

• Liker 3
Skrevet

Drit i det. Unnskyldningen eller forklaringen hans hadde uansett ikke vært genuin, men bare sweettalk for å få deg på gli igjen. Du fortjener mye bedre, en mann som respekterer deg og er dedikert til DEG! Skjønner du vil skjelle han ut og si hvilken drittsekk han er, men det gjør bare at du dedikerer mer til han, og åpner døren for at han får kommet med bortforklaringer og manipuleringer til deg. Det aller beste for deg selv, og det som knuser egoet hans mest og gjør at du kommer ut av det med masse respekt og selvrespekt er å ignorere han fullstendig fra nå av. Han vet hva han har gjort. 

Anonymkode: dccc1...22b

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener vel løpt?

Anonymkode: a980c...199

Nææ... Er for bedagelig anlagt til å gidde å løpe for annet enn edderkopper 😂

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Drit i det. Unnskyldningen eller forklaringen hans hadde uansett ikke vært genuin, men bare sweettalk for å få deg på gli igjen. Du fortjener mye bedre, en mann som respekterer deg og er dedikert til DEG! Skjønner du vil skjelle han ut og si hvilken drittsekk han er, men det gjør bare at du dedikerer mer til han, og åpner døren for at han får kommet med bortforklaringer og manipuleringer til deg. Det aller beste for deg selv, og det som knuser egoet hans mest og gjør at du kommer ut av det med masse respekt og selvrespekt er å ignorere han fullstendig fra nå av. Han vet hva han har gjort. 

Anonymkode: dccc1...22b

Du har så rett! Takk.

TS

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle møte daten min på en konsert. Når jeg ser han kysser han med en annen dame. Vi har holdt på ett par mnd og så oss som på vei mot ett forhold. 
Jeg konfronterte han rolig. Han fortsatte og danse og ga f.. Det har ikke vært noe kommunikasjon mellom oss etter dette. 6 dager har gått.
Vi har en felles venn, der han sier at han hadde hatt en dårlig kveld, og at han sliter med seg selv.Jeg skulle så ønske jeg fikk en forklaring eller iallfall en unnskylding. 

Dump dump dump og gå videre!  Dårlig kveld liksom :)  Så tidlig i et forhold og du kan bare tenke deg fortsettelsen når "dårlige" kvelder kommer på løpende bånd. Du trenger ikke skrive noen melding overhodet. Bare gå videre og blokker blokker blokker alt som han kommer med. Alt annet vil ende i sorg for deg

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en vanskelig situasjon som jeg tror bare du sitter med svaret på innerst inne. Det er alltid lett og komme med råd når man ikke er i samme båt.. 

Dette er iallefall tull! Hadde jeg sett min kjæreste stått å kline med andre hadde dette vært ensbetydende med "forholdet er over" det hadde ikke vært noen vei tilbake uansett hva dumme bortforklaringer som måte komme. I en nytt forhold uten de dype relasjonene som binder en sammen? Vanskelig? Da er man så naiv at man ikke trenger poste noe her inne. Det er bare ikke vanskelig, det er ekstremt lett! Komme seg videre i livet uten å nøle.

Skrevet

Unnskyldingen kom.... og innrømmelsen på at de hadde ligget sammen. Dette var helt jævlig å høre. All kontakt er selvfølgelig brutt. 
TS

• Liker 3
Skrevet

Ihvertfall ikke bruke mer energi på et råttent eple.

Anonymkode: 7fc66...31e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...