Gå til innhold

Knuste iPad etter noen timer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg la iPaden på senga, skulle på do, hadde nettopp fått den i julegave, og min kjære valp velter den slik at den sklir fint ut av senga og ned på gulvet. Skjermen knuste, etter bare noen timer. Kjøpt hos Elkjøp. Er det dyrt å reparere? Hadde visst heller ingen forsikringer som dekket dette, da jeg bare hadde innbo og ikke "innbo +" ..... 

Anonymkode: 85172...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange bedrifter som skifter slikt.  Du finner sikkert noen i nærheten. Fant en på nett. Tenker prisene ikke er helt forskjellige fra det som er gjengs. https://www.knusteple.no/kategori/ipad/

Ellers. Jeg tar aldri i bruk telefoner eller nettbrett før de er sikret med egnet beskyttelse. Kjøp det med en gang. 

• Liker 1
Skrevet

Elkjøp tilbyr jo idiotforsikring på alle sine produkter. Finnes det på din nye iPad? 

Anonymkode: a6391...795

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Elkjøp tilbyr jo idiotforsikring på alle sine produkter. Finnes det på din nye iPad? 

Litt sent å kjøpe etter at den er knust, vel?

Anonymkode: e547b...b84

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt sent å kjøpe etter at den er knust, vel?

Anonymkode: e547b...b84

Les en gang til. Jeg spør om TS har det på sin nye iPad. Jeg foreslår ikke å begå forsikringssvindel. 🙄 

Det kan jo hende at personen som kjøpte iPaden også tok med en slik forsikring. Da er det i så fall bare å hente ut en ny. Hvis ikke finnes det mange som kan skifte en knust skjerm. Bare Google i din nærhet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva forsikringer har du? Har du innbo med uhell forsikring? Reise forsikring? 

Anonymkode: 9f731...fdd

Gjest 96erjente
Skrevet

Byttet nylig skjerm på iPad mini, 1900kr

AnonymBruker
Skrevet

Er dere pottetette, eller? Står jo at TS har sjekket forsikring, så ikke foreslå foresikring nå da.

Anonymkode: 57662...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...