AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Hei! Jeg er i slutten av 20-årene og har vært på endel dater (fra Tinder etc). Får ofte god kjemi med folk i starten og så dabber det litt av etterhvert. Har hatt to kjærester (forholdene varte i henholdsvis 1 år og 7 mnd) men er nå singel. Nå har jeg kommet i en alder hvor mange av vennene mine er forlovet eller har barn. Begynner å kjenne på dette selv også. Tips til hvordan jeg kan møte kjekke menn? Ser gjennomsnittlig/bra ut og er godt trent. Har ok inntekt og er veldig sosial. Noen tips til hvordan jeg kan få meg kjæreste? Gir opp tinder snart.. Anonymkode: 1dc28...4c2
draug 75 Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 I overskrifta skriver du "perfekt" men i innlegget skriver du "kjekk"? Jeg kan i alle fall si deg en ting: den perfekte mannen finnes ikke. Hvis det derimot er en mann å bygge framtida di på, så synes jeg du kan ta en titt ned i vennesonen din. Det kan være en eller annen der som har en egenskap du har oversett. 5
Trolltunge Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Må si som draug her, den perfekte mannen finnes ikke. Ikke den perfekte kvinnen heller for den saks skyld. Det mest perfekte du kan finne er en som utfyller deg godt, og som aksepterer deg på det du ikke er perfekt i, du ham, og hvor totalen av det dere er sammen er bedre enn hva dere er hver for dere. Det er umulig for andre å vite hva du trenger i en annen. Noen trenger en som er lik dem selv, andre trenger en motpol. Jeg trengte en motpol i mye, men også lik på noen ting. Det jeg kan si er at få jeg kjenner endte opp med en partner som var som de hadde sett for seg, så det er egentlig litt greit å være openminded angående hvordan han skal være. La folk få en sjanse, selv om det ikke umiddelbart virker rett. 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Har ok inntekt og er veldig sosial. Dette har minimal betydning for hvor pen mann du kan kapre Anonymkode: 528e0...f1e 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 På samme sted hvor man finner den perfekte kvinne i Atlantis sammen med enhjørningen 3
Bamseklemmer Skrevet 30. desember 2019 #7 Skrevet 30. desember 2019 I påvente av det perfekte forblir mange evig singel har jeg sett mange ganger, og glemmer å se seg selv i speilet. Ordet perfekt for meg betyr at hun elsker meg for den jeg er, så da spiller det ingen rolle om hun har noen skavanker❤️ Så å finne den perfekte er opp til hver enkelt å finne...hver sin smak, heldigvis🙈 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Skrevet 30. desember 2019 Har du noen interesser du vil dele? Er det noe spennende ved deg? Du skriver at du ser helt greit ut og tjener helt greit og er sosial. Er jo fint det, men ingen blir forført av sånne ting, og det er ikke noe å bygge et forhold på heller. Prøv å finne det som gjør deg til deg. Anonymkode: 7eb0c...2c6 1
DominantHr Skrevet 30. desember 2019 #9 Skrevet 30. desember 2019 Det eksisterer et "hemmelig" treffsted for "perfekte" menn og kvinner. Det heter "Fjelltreffen", og er treffstedet til Den norske Turistforening (du må være medlem for å kunne benytte tjenesten). Her møter du seriøse, intelligente, velutdannete og sporty/trente mennesker. De morsomme er i manko, men de er der de også. 1
Gjest Hildur70 Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 16 timer siden, DominantHr skrev: Det eksisterer et "hemmelig" treffsted for "perfekte" menn og kvinner. Det heter "Fjelltreffen", og er treffstedet til Den norske Turistforening (du må være medlem for å kunne benytte tjenesten). Her møter du seriøse, intelligente, velutdannete og sporty/trente mennesker. De morsomme er i manko, men de er der de også. Det er dating for de som er glad i turer i naturen. Det har ingenting med intelligens og utdannelse. Er alle slags mennesker der. Det de har felles er interesse for å være ute i naturen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå