AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Hva svarer dere til denne sjekkereplikken? Jeg synes det blir litt kleint når jeg går fem på og broderer ut hvor jeg jobber feks. Anonymkode: b0a12...e0e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Av og til spør jeg om det fordi jeg genuint lurer på det da 😁 Anonymkode: a6a1b...7dc 2
Daria Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Jeg svarer gjerne som sant er at jeg er så elendg på å huske ansikter at det ikke skal utelukkes Men jeg har aldri opplevd at noen spør om det med mindre de i det minste tror det kan være noe i det og har en viss anelse om mulig sammenheng (selv om det ikke alltid stemmer).
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #5 Skrevet 30. desember 2019 Jeg sier. Øhhhhhh nei. Med steinansikt. Og kikker overlegent ned i bakken og tenker "oh no, not again! 🙄" Kleinere det, når vi faktisk HAR møttes før og f eks hatt det dødskoselig på fest eller vært på seminar en uke eller noe 😂 Anonymkode: 34513...f97
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Skrevet 30. desember 2019 Er det en sjekkereplikk? Jeg pleier å svare «hvordan skal jeg vite det?» eller noe lignende. Men jeg er litt Saga Noren/Nanna. Anonymkode: f9be0...2bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå