Diamant20 Skrevet 29. desember 2019 #1 Del Skrevet 29. desember 2019 Hei! Jeg fikk to kilo med refleksgarn til jul, strikkefasthet 15/10. Noen som har forslag til hva jeg kan strikke av det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Del Skrevet 29. desember 2019 Votter er fint å lage med refleksgarn, hendene er såpass langt ned at lysene treffer det tidlig, i tillegg til at de gjerne er i bevegelse som gjør at de syns fortere i mørket. Men to kilo, oj 😅 Anonymkode: 2d5cc...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Del Skrevet 29. desember 2019 Leggvarmere Anonymkode: d216e...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Del Skrevet 29. desember 2019 Lue, pannebånd, skjerf, en topp til å ha utenpå ytterklær omtrent som en reflex-vest? Anonymkode: 2693a...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Del Skrevet 29. desember 2019 Dekken til hund! Anonymkode: 91e82...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Del Skrevet 30. desember 2019 Du kan lage en luedusk 😄 Anonymkode: 1fd7c...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. desember 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 30. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Votter er fint å lage med refleksgarn, hendene er såpass langt ned at lysene treffer det tidlig, i tillegg til at de gjerne er i bevegelse som gjør at de syns fortere i mørket. Men to kilo, oj 😅 Anonymkode: 2d5cc...b03 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Leggvarmere Anonymkode: d216e...b06 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Lue, pannebånd, skjerf, en topp til å ha utenpå ytterklær omtrent som en reflex-vest? Anonymkode: 2693a...715 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dekken til hund! Anonymkode: 91e82...214 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan lage en luedusk 😄 Anonymkode: 1fd7c...b57 Tusen takk for mange gode tips😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 30. desember 2019 #8 Del Skrevet 30. desember 2019 Jeg har lue i refleksgarn og elsker den Mamma strikket luer til hele familien 😛 Min er grålig farge, som passer meg utmerket, mens de yngre fikk fargesterke luer. I jula så la jeg inn "bestilling" på veske også! Jeg vet ikke om det er mulig strikke/hekle veske i refleksgarn, så alternativt sy veske og så lage dekorasjoner eller noe av refleksgarnet. Du kan også strikke genser hovedsaklig i vanlig garn, men bruke noe refleksgarn i mønsteret, som nederst på armene og nederste del rundt livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå