AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Har noen erfaringer? Hvor har du vært og var det åpen eller lukkede dører? Anonymkode: 8486b...fc0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Har vært på lukket avdeling på Ullevål og på åpen døgnavdeling på dps. Helt fine opplevelser begge steder, selv om jeg selvfølgelig hadde det veldig vondt. Noe spesielt du lurer på? Ingenting å grue seg for hvertfall<3 Anonymkode: 1dfef...7a4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har vært på lukket avdeling på Ullevål og på åpen døgnavdeling på dps. Helt fine opplevelser begge steder, selv om jeg selvfølgelig hadde det veldig vondt. Noe spesielt du lurer på? Ingenting å grue seg for hvertfall<3 Anonymkode: 1dfef...7a4 Ja på ullevål er det flere forskjellige avdelinger der? Hvilken avdeling var du på? Og hvor syke var de som var der? Anonymkode: 8486b...fc0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja på ullevål er det flere forskjellige avdelinger der? Hvilken avdeling var du på? Og hvor syke var de som var der? Anonymkode: 8486b...fc0 Var først på mottaksavdelingen et par dager. Der kan det være litt kjipt fordi alle kommer dit først og de andre pasientene kan være psykotiske osv. Men det er mange som jobber der og passer på så der føltes trygt. Jeg var deprimert og kom da på 5posten, som er for de med affektive lidelser. Mest helt normale folk som sliter akkurat nå. En og annen litt merkelig, men man trenger ikke prate med folk om man ikke vil. Anonymkode: 1dfef...7a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå