AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #21 Skrevet 29. desember 2019 Eh, nei, det ser ikke ut som møbler i god kvalitet. Den sofa/seng greia ser ubekvem ut og den sofaen virker såpass spinkel jeg ville vært redd for å sette meg i den.. Det selges utrolig mye nips og rask altså... Anonymkode: 1d715...69c 1
lillesnillelilla Skrevet 30. desember 2019 #22 Skrevet 30. desember 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Skittentøyskurver og pynteputer vil jeg ikke klassifisere som møbler?! Anonymkode: 4a4ea...a17 Til nød skittentøyskurver, finnes noen som jeg vil klassifisere som møbler. Men ikke akkurat disse - de går mer som interiør.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #23 Skrevet 30. desember 2019 18 timer siden, Svigermor skrev: Hvor er de fra? Vi kjøper heller ikke det billigste av møbler, det er bare penger ut av vidnuet. Da er det bedre å kjøpe kvalitet. Man kan finne mye bra på Finn. Enig. Heller brukt på finn - enten av god kvalitet eller som en midlertidig løsning til man får spart til god kvalitet (da enten finn eller nytt) Anonymkode: 69f41...234
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #24 Skrevet 31. desember 2019 Dette er sånt jeg ser for meg at en 16-17-åring har på hybelen, og som kastes når han flytter. Anonymkode: 61172...482
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå