Gå til innhold

Er det omvendt korrelasjon mellom kognitive evner og energi man bruker på å uttrykke hat imot sjakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker for meg, at folk som fremstår som mindre intelligente, har et stort behov for å hate og prate dritt om sjakk? Jeg blir så sint av dette, hva kan jeg gjøre for å takle disse idiotene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jobbe med å ikke la deg provosere sånn. 

Anonymkode: 92140...e0b

• Liker 2
Skrevet

Ja, og det gjelder ikke bare sjakk. Det gjelder også behovet for å uttrykke en primitiv uforstand mot elbiler, mot Greta Thunberg, mot klimaendringer og mot folk som driver med ting de ikke har forutsetninger for å forstå. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Ullvott said:

Ja, og det gjelder ikke bare sjakk. Det gjelder også behovet for å uttrykke en primitiv uforstand mot elbiler, mot Greta Thunberg, mot klimaendringer og mot folk som driver med ting de ikke har forutsetninger for å forstå. 

eldre folk på mindre tette plasser, vil jeg kalle det.

Anonymkode: e8e33...e52

Skrevet
6 minutter siden, ansvarlig_borger skrev:

Det virker for meg, at folk som fremstår som mindre intelligente, har et stort behov for å hate og prate dritt om sjakk? Jeg blir så sint av dette, hva kan jeg gjøre for å takle disse idiotene? 

Du lar deg provosere av folk som lar seg provosere av noe annet enn deg......ikke så skarp du heller da kanskje? 😏

Anonymkode: 72413...e39

• Liker 2
Skrevet

Prater ikke akkurat dritt om sjakk, men synes det er overvurdert. 

For meg er sjakk et brettspill, og ikke så mye mer. Skjønner at folk synes det er gøy å spille (som de fleste brettspill), men skjønner ikke helt at folk synes det er gøy å se på.

Samme gjelder sport. Velger heller å løpe enn å se på folk løpe.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du lar deg provosere av folk som lar seg provosere av noe annet enn deg......ikke så skarp du heller da kanskje? 😏

Anonymkode: 72413...e39

Jeg går ikke rundt og aktivt preiker dritt om en veldig interessent sport som vi intelligente har stor glede av å følge med på... 

Skrevet
1 minutt siden, ansvarlig_borger skrev:

Jeg går ikke rundt og aktivt preiker dritt om en veldig interessent sport som vi intelligente har stor glede av å følge med på... 

Jeg er intelligent men driter i sjakk. 

Anonymkode: 92140...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...