AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Har noen opplevd at daten synes det er flaut å treffe bekjente når dere er på date? F.eks. i og med at jeg er ganske tjukk, så får jeg ofte følelsen av at han ikke er så gira på å introdusere meg eller si hva som skjer, og det blir ofte "hjemmedates". 😐 Jeg ønsker ikke noen spydige svar, men gjerne fra folk i samme situasjon, enten dere selv er store eller har datet store. Anonymkode: 4d390...da1
Mymlen Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har datet overvektige og noen ganger ganske store menn. Ikke vært et problem for meg å gå offentlig med dem og holde dem i hånden. Det er jo tross alt en menneske, ikke et trofé! 12
trøndermann38 Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har aldri brydd meg om det. Men vet flere som gjør det
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Kommer an på hvor stor han er. Da mannen min la på seg til en BMI på 53, gikk jeg ikke offentlig noe sted med ham lenger pga all stirringen, pekingen og folk som snikfilmet. Feig, sikkert, men jeg hadde bare lyst til å dra til folk hele tiden, så jeg orket det bare ikke. Anonymkode: 86d65...a85 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Helt ærlig så har jeg aldri datet noen merkbart overvektige. Det er det en grunn for. Anonymkode: 54336...0c9 3
Gjest AnonymVestlending Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Møtte ei jente fra Tinder en gang som var utrolig mye tjukkere enn bildene viste. Da ble jeg faktisk litt flau av å ta en øl med henne. Overfladisk, jeg vet. Har etter den opplevelsen aldri møtt noen som ikke viser kroppen sin tydelig på bildene.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 15 minutter siden, AnonymVestlending skrev: Møtte ei jente fra Tinder en gang som var utrolig mye tjukkere enn bildene viste. Da ble jeg faktisk litt flau av å ta en øl med henne. Overfladisk, jeg vet. Har etter den opplevelsen aldri møtt noen som ikke viser kroppen sin tydelig på bildene. Hvor stor da? 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor stor han er. Da mannen min la på seg til en BMI på 53, gikk jeg ikke offentlig noe sted med ham lenger pga all stirringen, pekingen og folk som snikfilmet. Feig, sikkert, men jeg hadde bare lyst til å dra til folk hele tiden, så jeg orket det bare ikke. Anonymkode: 86d65...a85 Jeg er 47 i BMI, men dame. Anonymkode: 4d390...da1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 47 i BMI, men dame. Jeg har hatt flere venninner på den størrelsen, og ingen av dem har fått så mye negativ oppmerksomhet. Jeg tror det er mindre sosialt akseptert å være svært overvektig om man er mann. Anonymkode: 86d65...a85
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 Datet en som anlagsvis var 1.65 og sikkert rundt 100. For min del var det aldri noe problem, men det ble litt slitomt at hun selv var så unnvikende og defensiv angående vekten. Gikk alltid i løse mørke klær, fikk ikke ta henne på magen, etc. Var et større problem enn selve vekten. Anonymkode: a1e6e...d43 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 Mitt problem hadde vel vært det å vite at denne personen ikke klarte å ta vare på kroppen sin. Kanskje med et underliggende psykisk problem. Jeg er sånn som mener at når man er syk, så blir man frisk før man går inn i forhold. Ellers er det dødfødt før det har begynt, er min mening. Jeg har selv vært endel overvektig, så det gjelder selvsagt meg også. Dette er ikke noe jeg sier til andre for å virke bedre enn de. Jeg har selv sagt til meg selv, at først skal jeg få en sunn livsstil over tid før jeg engang vurderer å ta noen nye inn i mitt hjerte. Viktig å være glad i seg selv først. Anonymkode: 579d3...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er sånn som mener at når man er syk, så blir man frisk før man går inn i forhold. Ellers er det dødfødt før det har begynt, er min mening. Så kronikere skal forbli single? Anonymkode: a1e6e...d43 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Nei, hvorfor skulle det være flaut? Anonymkode: a9ff3...6db 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Jeg har datet jenter som har vært ganske chubby, men jeg synes det er ganske sexy. Så lenge jeg synes jenta er en bra person føler jeg meg bare stolt hvis andre ser meg sammen med henne. Ikke noe stort problem for min del, sånn generelt sett :) Anonymkode: c13bc...099 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen opplevd at daten synes det er flaut å treffe bekjente når dere er på date? F.eks. i og med at jeg er ganske tjukk, så får jeg ofte følelsen av at han ikke er så gira på å introdusere meg eller si hva som skjer, og det blir ofte "hjemmedates". 😐 Jeg ønsker ikke noen spydige svar, men gjerne fra folk i samme situasjon, enten dere selv er store eller har datet store. Anonymkode: 4d390...da1 Er han flau over deg bør du dumpe han! Anonymkode: 8b4c5...802 4
Gjest supernova_87 Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Hvis daten er flau over meg, enten grunnet vekt eller annet så ser jeg ingen fremtid der. Om mennesker som f.eks kun var interessert i å pule i skjul, men ikke kunne vises offentlig med meg, plutselig fant ut at "oi, hun her er jo så bra at jeg gir det en sjanse likevel" da er jeg virkelig ikke interessert lenger. For hvordan skal det gå i lengden? At noen er flau over deg er ingen god motivasjon for å ta tak i overvekt. Eller generelt ha det bra i livet.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 Jeg tenker at man må kunne stå for hva man liker, hvis ikke er det jo veldig kjipt for daten. Anonymkode: bc1de...dca 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 Mann her, jeg kunne ikke datet en overvektig dame, da jeg er tynn og veldig aktiv selv. Like barn leker gjerne best😊 Anonymkode: f7561...795
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #18 Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mann her, jeg kunne ikke datet en overvektig dame, da jeg er tynn og veldig aktiv selv. Like barn leker gjerne best😊 Anonymkode: f7561...795 Jeg er overvektig, og det er mange tynne menn som er interessert. Var gift med en tynn mann i 25 år. Og jeg var mer aktiv enn han. Du er vel klar over at det å være tjukk ikke alltid betyr at man ikke er aktiv? Trena hele livet jeg, alltid værtovervektig Anonymkode: e5712...539 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #19 Skrevet 30. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig, og det er mange tynne menn som er interessert. Var gift med en tynn mann i 25 år. Og jeg var mer aktiv enn han. Du er vel klar over at det å være tjukk ikke alltid betyr at man ikke er aktiv? Trena hele livet jeg, alltid værtovervektig Anonymkode: e5712...539 Jaja, jeg svarte da bare for meg selv. Anonymkode: f7561...795 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #20 Skrevet 30. desember 2019 Samme hvordan man ser ut så er det klokt å dumpe menn som vegrer seg for å involvere en i livet sitt, fordi de er useriøse. Anonymkode: 9c66e...e3f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå