Gå til innhold

Mista en nær venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er så lei meg og vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette:( har mista en nær venn, ho tok livet sitt og føler meg ensom. Har ingen venner og hjelper ikke når jeg faktisk sliter med depresjon :( hvordan skal jeg takle dette? Aldri opplevd noe sånt før 

Anonymkode: 19e46...49b

Skrevet

Min beste venninne døde for 5 år siden. Det var helt forferdelig og surrealistisk i starten... det går bedre nå, men jeg tenker fortsatt på henne. Prøv og ikke begrave deg i sorgen, kom deg ut og gjør ting. Treff mennesker du har kjent godt tidligere men mistet kontakten med, kanskje det er lettere å gjenoppta kontakt enn å lage nye vennskap?

Anonymkode: 926fd...332

Skrevet

En dag av gangen. Det blir lettere etter hvert. Til slutt er savnet stillferdig og du husker best de gode stundene. Det tar ett eller flere år.

Anonymkode: 05730...09a

Skrevet

Har mistet en god venninne til kreft for 1 og 1/2 år siden. Det var veldig vondt og ensomt. Savner henne fremdeles da jeg har få venner. Og lite nettverk. Men selv om jeg ikke er så fryktelig glad i dette livet og har opplevd mye vondt så vil jeg fullføreløpet det. Livet er uansett veldig kort og årene går fort. Det ser jeg nå som jeg er midtveis i livet. Depresjoner kan komme og gå, men de varer ikke evig. De tar slutt og det vil alltid være et lys i enden av tunnelen selv om det er tungt i øyeblikket. Sett pris på de nære ting, som vakker lys på himmelen, sang, fortellinger, blomster og dyr. Det er alltid noe å glede seg over når tungsinnet slipper taket.

Anonymkode: a6b0e...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...