Gå til innhold

Mista en nær venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er så lei meg og vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette:( har mista en nær venn, ho tok livet sitt og føler meg ensom. Har ingen venner og hjelper ikke når jeg faktisk sliter med depresjon :( hvordan skal jeg takle dette? Aldri opplevd noe sånt før 

Anonymkode: 19e46...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min beste venninne døde for 5 år siden. Det var helt forferdelig og surrealistisk i starten... det går bedre nå, men jeg tenker fortsatt på henne. Prøv og ikke begrave deg i sorgen, kom deg ut og gjør ting. Treff mennesker du har kjent godt tidligere men mistet kontakten med, kanskje det er lettere å gjenoppta kontakt enn å lage nye vennskap?

Anonymkode: 926fd...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag av gangen. Det blir lettere etter hvert. Til slutt er savnet stillferdig og du husker best de gode stundene. Det tar ett eller flere år.

Anonymkode: 05730...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet en god venninne til kreft for 1 og 1/2 år siden. Det var veldig vondt og ensomt. Savner henne fremdeles da jeg har få venner. Og lite nettverk. Men selv om jeg ikke er så fryktelig glad i dette livet og har opplevd mye vondt så vil jeg fullføreløpet det. Livet er uansett veldig kort og årene går fort. Det ser jeg nå som jeg er midtveis i livet. Depresjoner kan komme og gå, men de varer ikke evig. De tar slutt og det vil alltid være et lys i enden av tunnelen selv om det er tungt i øyeblikket. Sett pris på de nære ting, som vakker lys på himmelen, sang, fortellinger, blomster og dyr. Det er alltid noe å glede seg over når tungsinnet slipper taket.

Anonymkode: a6b0e...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...