AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Uteblitt mens, er uregelmessig. Men Greia er at jeg har symptomer på mens, og den kommer ikke pleier å få mensen noen dager etter jeg har symptomer.. men nå er det ca 2 uker med symptomer holder på å klikke, det gjør så vondt og har dårlig humør + er syk så det hjelper ikke. spørsmålet er om jeg kan gjøre noe for at mensen kommer? Anonymkode: 47909...e1a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Har du hatt samleie siden sist mens? Har du tatt en graviditetstest? Du kan bli gravid selv om du bruker prevensjon. Mensen kommer når den kommer. Du kan ikke tvinge den. Anonymkode: 358ef...c1c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #3 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt samleie siden sist mens? Har du tatt en graviditetstest? Du kan bli gravid selv om du bruker prevensjon. Mensen kommer når den kommer. Du kan ikke tvinge den. Anonymkode: 358ef...c1c Har brukt kondom så tar ikke noe form får prevensjon selv, og har ikke tatt graviditetstest enda.. vil bare vente noen dager til. Ts Anonymkode: 47909...e1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå