AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Jeg trenger noen tilbakemeldinger på om det jeg kjenner på faktisk er tegn på at han kan være interessert:) vi er i slutten av 30-åra og omgås i samme miljø gjennom barna våre. Han oppsøker meg alltid om vi befinner oss på samme sted. Vi ender alltid opp med å prate mest med hverandre, selv om det er mange andre kjente tilstede. Han er alltid smilende mot meg og når andre snakker med meg så følger han alltid smilende med på meg. Flere ganger har jeg kjent blikket hans i min retning når jeg snakker med andre. Blikkene våre møtes ofte. Noen ganger slår han det raskt bort, men forrige gang vi møttes var vi i en større forsamling, i hver vår gruppe, og da holdt han blikket så fast og lenge at jeg til slutt slo blikket ned. Dette er som han oftest er, men det som gjør meg usikker er at han noen ganger plutselig kan virke fullstendig uinteressert, men om jeg da trekker meg unna blir han tilgjengelig igjen. Forståelig? Jeg liker han veldig godt, men jeg er mester i å skjule følelser, samt at jeg nylig har vært i et forhold med en han kjenner godt og det kan jo være et hinder for han... Hva tror dere da? Er det håp? Anonymkode: 52d1a...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Kommer an på han. Anonymkode: 38d44...563 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Han er nok interessert på et eller annet nivå, men hadde tatt høyde for at det kan være bare bare seksuelt pga den varierende interessen. Anonymkode: 071b8...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Han er definitivt interessert, og du kan ta høyde for alt. Du vet at du ikke får fred før du vet det 😉 Anonymkode: db729...6db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå