Lacy Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hei! Noen har rensekurer å anbefale? Tenker da på en engangskur man kan kjøpe på helsekost eller noe i den dur 😊 ønsker ikke å bli anbefalt herbal-life eller andre abonnement 😊
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Prøv heller denne: https://desireeandersen.no/3-5-7-dagerst-boost-detox-last-ned-gratis-kun-i-dag/ kun vanlig mat, kroppen får masse energi og en føler seg renset og klar til å ta fatt på hverdagen igjen etterpå. Jeg tar denne etter ferier eller perioder der der jeg hsr skeiet ut. Jeg har hatt en dårlig høst og virkelig fråtset i jula, så nå gleder jeg meg til en sunnere hverdag, som kickstartes med en skikkelig Boost for kroppen☺️ Anonymkode: bda55...95f
jabx Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Det er ikke noe som heter "rensekurer". Kroppen renser seg selv. Alt annet er bare svindel. 10
jabx Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv heller denne: https://desireeandersen.no/3-5-7-dagerst-boost-detox-last-ned-gratis-kun-i-dag/ kun vanlig mat, kroppen får masse energi og en føler seg renset og klar til å ta fatt på hverdagen igjen etterpå. Jeg tar denne etter ferier eller perioder der der jeg hsr skeiet ut. Jeg har hatt en dårlig høst og virkelig fråtset i jula, så nå gleder jeg meg til en sunnere hverdag, som kickstartes med en skikkelig Boost for kroppen☺️ Anonymkode: bda55...95f Svindel. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, jabx skrev: Svindel. Hvorfor det? Anonymkode: bda55...95f
jabx Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: bda55...95f "Detox" fungerer ikke. Kroppen har egne systemer for å rense seg. Man kan ikke gjøre det ved å putte et eller annet i kjeften. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, jabx skrev: "Detox" fungerer ikke. Kroppen har egne systemer for å rense seg. Man kan ikke gjøre det ved å putte et eller annet i kjeften. Kanskje lese hva som står i linken før du svarer.......?! Hvis du leser det som står der så skriver hun det samme som du sier. Såkalt detox fungerer ikke, dette er ikke en detox men en boost for kroppen med masse grønsaker og sunn mat, slik ar kroppen får tilført masser av gode næringsstoffer etter en dårlig periode. Anonymkode: bda55...95f
Gjest justloseit Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Detox tar nyrer og lever seg av.
Kjæregutt Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Spis nok og gå 30 minutter om dagen. Kroppen din vil gjøre resten 3
Lacy Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2019 Nå var jeg mer ute etter om noen hadde noe konkret å anbefale 😊
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lese hva som står i linken før du svarer.......?! Hvis du leser det som står der så skriver hun det samme som du sier. Såkalt detox fungerer ikke, dette er ikke en detox men en boost for kroppen med masse grønsaker og sunn mat, slik ar kroppen får tilført masser av gode næringsstoffer etter en dårlig periode. Anonymkode: bda55...95f Da belaster du kroppen som må ta hånd om all denne overfloden av "gode næringsstoffer". Kroppen jobber hele tiden for balanse, akkurat passe av alt, derfor er det ikke bra å pøse på med alskens "helsekostremedier". Anonymkode: 121b2...736 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje lese hva som står i linken før du svarer.......?! Hvis du leser det som står der så skriver hun det samme som du sier. Såkalt detox fungerer ikke, dette er ikke en detox men en boost for kroppen med masse grønsaker og sunn mat, slik ar kroppen får tilført masser av gode næringsstoffer etter en dårlig periode. Anonymkode: bda55...95f Du får samme effekt til en mye rimeligere penge ved et balansert kosthold. Dette er svindel. Hverken "boost"-kurer eller detox har noe med virkeligheten å gjøre, og finnes bare for å gjøre noen rike. Dersom kroppen din ikke selv klarer å rense seg, blir du så syk at du må ha akutt legebehandling. Det kaller vi lever- og nyresvikt. Detoxkurer tjener ingen hensikt i det hele tatt. Den eneste "detox"-kuren som har noe for seg, er dialyse. Og det er ikke noe friske mennesker trenger. Anonymkode: ac096...3a3 7
mammahjarte Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 Det trenger du ikkje, du har lever 3
Gjest justloseit Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 15 minutter siden, Lacy skrev: Nå var jeg mer ute etter om noen hadde noe konkret å anbefale 😊 Det kommer ikke konkrete anbefalinger, fordi det du spør etter er svindelprodukter.
jabx Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lese hva som står i linken før du svarer.......?! Hvis du leser det som står der så skriver hun det samme som du sier. Såkalt detox fungerer ikke, dette er ikke en detox men en boost for kroppen med masse grønsaker og sunn mat, slik ar kroppen får tilført masser av gode næringsstoffer etter en dårlig periode. Anonymkode: bda55...95f Det er også bare tull. Det er ikke sånn at man plutselig bare kan proppe innpå med næringsstoffer og så er alt fint. Det er ingen diett. Det er generelt kosthold. Man kan ikke leve på dritt i en periode og så kjøre en slik "kur" og tro at det vil hjelpe. Dessuten: Å kalle det "detox" er svindel i seg selv. 3
jabx Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, Lacy skrev: Nå var jeg mer ute etter om noen hadde noe konkret å anbefale 😊 Spis noenlunde sunt generelt + fysisk aktivitet. Kurer er ubrukelige, da helse bygges over tid og ikke gjennom kortvarig tull. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 Drikk mye vann(etter kroppens behov). Det renser kroppen aller best, kombinert med ren og sunn mat og fysisk aktivitet i frisk luft😊 Anonymkode: 211ab...a02 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå