AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Å begi seg ut i en ny relasjon er alltid spennende. Jeg får bare ikke fatt i mennesketypen. Intelligent, balansert, rolig, forsiktig, raus med komplimenter, stort behov for å gi godord slik at de rundt føler seg sett og hørt. Forsiktig med å utlevere seg selv/være ærlig om privatliv(F eks hva har skjedd siste dagene, hvor osv). Gir av seg selv når det passer vedkommende, svarer ikke på tlf/meldinger når det tydlig er noen som trenger svar. Kjenner du til noe av dette? Kan sikkert si noe mer, kommer bare ikke på det nå. Spør gjerne flere spørsmål om dere har. Anonymkode: 93d37...e14
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Hva tror du selv? Anonymkode: cbfdd...f68
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Data en sånn type før. Det var vanskelig å forholde seg til, så det varte ikke spesielt lenge. Jeg er ganske ulik. Anonymkode: 5e31d...f2a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Data en sånn type før. Det var vanskelig å forholde seg til, så det varte ikke spesielt lenge. Jeg er ganske ulik. Anonymkode: 5e31d...f2a Jeg er også veldig ulik. Mer åpen, ærlig, gir mer enn jeg vet jeg kan få tilbake. Roser, men kun på ekte og med ærlige hensikter. Og ikke minst, respekterer og forstår når folk trenger et svar, eller bare bli sett og hørt. ts Anonymkode: 93d37...e14
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Skjønner ikke spørsmålet. Anonymkode: 44aae...d42 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Basert på det du skriver vil jeg gjette på at dette er en person med stor følelsmessig kontroll. Rasjonell. En som ikke er impulsiv og som tar fornuftige veloverveide avgjørelser. Å ikke svare tlf er kanskje et tegn på høy selvtillit, samt litt manglende empati. Anonymkode: b8df9...0aa
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Basert på det du skriver vil jeg gjette på at dette er en person med stor følelsmessig kontroll. Rasjonell. En som ikke er impulsiv og som tar fornuftige veloverveide avgjørelser. Å ikke svare tlf er kanskje et tegn på høy selvtillit, samt litt manglende empati. Anonymkode: b8df9...0aa Der tror jeg du har truffet blink. Jeg har en følelse av at jeg og denne personen vil få vanskeligheter med å ha det godt sammen over tid. Det er mange gode egenskaper personen har, men de passer kanskje ikke så godt opp mot meg. ts Anonymkode: 93d37...e14
Gjest theTitanic Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å begi seg ut i en ny relasjon er alltid spennende. Jeg får bare ikke fatt i mennesketypen. Intelligent, balansert, rolig, forsiktig, raus med komplimenter, stort behov for å gi godord slik at de rundt føler seg sett og hørt. Forsiktig med å utlevere seg selv/være ærlig om privatliv(F eks hva har skjedd siste dagene, hvor osv). Gir av seg selv når det passer vedkommende, svarer ikke på tlf/meldinger når det tydlig er noen som trenger svar. Kjenner du til noe av dette? Kan sikkert si noe mer, kommer bare ikke på det nå. Spør gjerne flere spørsmål om dere har. Anonymkode: 93d37...e14 Hørtes ut som en empatisk person som desverre ikke er veldig interessert i kontakt med deg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 13 timer siden, theTitanic skrev: Hørtes ut som en empatisk person som desverre ikke er veldig interessert i kontakt med deg. Det kan være, men da er det rart vedkommende kommer med kjærlighetserklæringer i nesten hver en melding som blir sendt. Om man ikke ønsker kontakt, så skriver man vel minst mulig? Ts Anonymkode: 93d37...e14 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Basert på det du skriver vil jeg gjette på at dette er en person med stor følelsmessig kontroll. Rasjonell. En som ikke er impulsiv og som tar fornuftige veloverveide avgjørelser. Å ikke svare tlf er kanskje et tegn på høy selvtillit, samt litt manglende empati. Anonymkode: b8df9...0aa 👍 Anonymkode: cbfdd...f68
Horten Market Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 Høres ut som du har truffet på en mann, TS. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Når jeg til gjengjeld avventer med å sende meldinger, får jeg mange meldinger på kort tid. Tyder på et ønske om bekreftelse eller holde relasjonen varm? Jeg kan fort gå lei av dette, tviler på forståelse for det. ts Anonymkode: 93d37...e14
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg til gjengjeld avventer med å sende meldinger, får jeg mange meldinger på kort tid. Tyder på et ønske om bekreftelse eller holde relasjonen varm? Jeg kan fort gå lei av dette, tviler på forståelse for det. ts Anonymkode: 93d37...e14 Dette kan dessverre høres ut som en litt manipulerende fyr, som trigges av bekreftelsen og oppmerksomheten fra deg, men som samtidig ikke er villig til å gi noe særlig. Denne «av/på», «varm/kald»-strategien er helt typisk for sånne folk. Anonymkode: 3524c...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Har en venninne som er sånn. Hun er rasjonell, kontroll på følelser og oppfører seg "politisk korrekt" hvor hun tilsynelatende fattet stor interesse for meg og livet mitt, men selv delte hun lite. Det som gjorde at jeg tok avstand og lot vennskapet fade ut, var denne ekstreme grensesettingen. Det var ikke snakk om å utsette seg for det minste lille stress for å holde avtale eller treffe meg. Tenkte hun hadde misforstått det med grensesetting, for minnet mer om ren egoisme. Husker da jeg trengte en sofa å sove på en natt kjæresten og jeg hadde gjort det slutt. Hun lot meg ikke sove over. Tidenes verste natt og intet sted å gjøre av meg. Selv har hun mottatt hjelp flere ganger av meg. Hun svarer når det passer på invitasjoner og setter egne behov først. Hun maste ofte om at vi sjelden så hverandre, så tok jeg initiativ ( hver gang) og fikk avslag på avslag og mange " så utrolig hyggelig...Tror jeg må avvente å svare fordi...." Anonymkode: 1918f...e8f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Hun er interessert, bare vil ikke plage deg med unødvendig info om ting som kanskje ikke er så viktig. Ingen grunn til å skygge unna. Gi henne en sjanse og se hva det kan føre til du. Anonymkode: d08f5...469
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne som er sånn. Hun er rasjonell, kontroll på følelser og oppfører seg "politisk korrekt" hvor hun tilsynelatende fattet stor interesse for meg og livet mitt, men selv delte hun lite. Det som gjorde at jeg tok avstand og lot vennskapet fade ut, var denne ekstreme grensesettingen. Det var ikke snakk om å utsette seg for det minste lille stress for å holde avtale eller treffe meg. Tenkte hun hadde misforstått det med grensesetting, for minnet mer om ren egoisme. Husker da jeg trengte en sofa å sove på en natt kjæresten og jeg hadde gjort det slutt. Hun lot meg ikke sove over. Tidenes verste natt og intet sted å gjøre av meg. Selv har hun mottatt hjelp flere ganger av meg. Hun svarer når det passer på invitasjoner og setter egne behov først. Hun maste ofte om at vi sjelden så hverandre, så tok jeg initiativ ( hver gang) og fikk avslag på avslag og mange " så utrolig hyggelig...Tror jeg må avvente å svare fordi...." Anonymkode: 1918f...e8f Er dere fortsatt venner? Hvordan klarer du å være tålmodig med denne ujevnheten? ts Anonymkode: 93d37...e14
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #17 Skrevet 30. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er interessert, bare vil ikke plage deg med unødvendig info om ting som kanskje ikke er så viktig. Ingen grunn til å skygge unna. Gi henne en sjanse og se hva det kan føre til du. Anonymkode: d08f5...469 Jeg ringte et par uker før jul, fikk ikke svar. Ingen melding tilbake. Prøvde et par dager senere, ingen respons. Tenkte å levere en gave på døra, ringte på nytt, ingen svar. Sendte melding om at i morgen kommer jeg innom. Fikk ikke svar. Jeg dro ikke innom. Samme kveld fikk jeg til svar: «Trist jeg ikke har fått med meg at du har prøvd å kontakte meg, jeg har vært på overnatting hos «0000». Skulle gjerne ha sett deg før jul. Håper du ikke er sint på meg. God jul, kos deg så mye med dine i jula! Klemmer» Vil ikke være den første som tar kontakt nå. Føler jeg har gjort mitt. ts Anonymkode: 93d37...e14
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #18 Skrevet 30. desember 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ringte et par uker før jul, fikk ikke svar. Ingen melding tilbake. Prøvde et par dager senere, ingen respons. Tenkte å levere en gave på døra, ringte på nytt, ingen svar. Sendte melding om at i morgen kommer jeg innom. Fikk ikke svar. Jeg dro ikke innom. Samme kveld fikk jeg til svar: «Trist jeg ikke har fått med meg at du har prøvd å kontakte meg, jeg har vært på overnatting hos «0000». Skulle gjerne ha sett deg før jul. Håper du ikke er sint på meg. God jul, kos deg så mye med dine i jula! Klemmer» Vil ikke være den første som tar kontakt nå. Føler jeg har gjort mitt. ts Anonymkode: 93d37...e14 Dette er en manipulerende løgner. Selvfølgelig ville han ha fått med seg at du ringte og sendte meldinger selv om han var på overnatting. Anonymkode: 2484e...b0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå