AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Jeg er ikke sikker, kanskje det er en rar forkjølelse som kommer og går. Kanskje jeg overtenker. Uansett, jeg føler jeg må spør her. Er det noen som har opplevd å få allergi for dyret sitt etter noen år? Litt sånn over natten? Merker jeg blir tett hver gang jeg koser mye med hunden. Jeg er allergisk mot katt, så jeg synes symptomene er skremmende like. Hunden er innehund. Han var mye med meg i sofaen før, men etter jeg ble gravid synes jeg det var best at han ikke var i sofaen. Det har resultert i mindre kos der han ligger nærmest over meg. Rasen er ikke allergivennlig. Jeg har ikke lyst til å gi han bort da ingen venner eller familiemedlemmer kan ha han. Han er en sær hund som jeg er veldig glad i. Anonymkode: a8bd0...f32
Pragmatikeren Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Høres ut som du har blitt allergisk. Allergi kan endre seg pga hormoner.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Hunden er 3 år. Jeg har minst 10 år til sammen med han.. jeg vil ikke være allergisk! Synes dette er grusomt. Anonymkode: a8bd0...f32
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 4 minutter siden, Pragmatikeren skrev: Bruker du antihistaminer? Kun om sommeren. Har pollen og gressallergi. Kanskje jeg burde gå på det hele året. Anonymkode: a8bd0...f32
Pragmatikeren Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun om sommeren. Har pollen og gressallergi. Kanskje jeg burde gå på det hele året. Anonymkode: a8bd0...f32 Det ville jeg absolutt ha prøvd ut. Og så får du prøve å begrense hundekos med ansiktet. Vask hendene etter du har klappet den, og la senga være fri for hundehår.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Er du gravid nå? Har en venninne som ble allergisk mot sine katter da hun gikk gravid, etter barnet kom, gikk det gradvis over. Så hun bare gikk på antihistaminer i svangerskapet. Anonymkode: 08726...c06
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Hvis det er nå over vinteren så kan det jo ha noe med inneklima ellers å gjøre, eller planter -har du julestjerner eller andre planter enn vanlig i hus akkurat nå? Sjekke ut leiligheten litt, kjøpe noen reseptfrie allergimedisiner på apoteket og sett hvordan det går fremover. Anonymkode: 0ca97...cfa
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Nei jeg er ikke gravid nå. Baby er 10mnd. Jeg har ingen nye blomster. Bare grønne planter jeg alltid har hatt. Jeg har allergimedisin i skapet som jeg bruker om sommeren. Jeg får ta de hver dag og se hvordan det går. Synes dette er skikkelig fælt. Noen i familien har snakket om at jeg burde kvitte meg med hunden siden jeg fikk barn (de er ikke glad i dyr og mener det er for mye jobb unødvendig). Så skjer dette liksom, at jeg kanskje er allergisk. Jeg som hadde tenkt å vise dem at det går an å ha harmoni i hjemmet med dyr og barn.. Hunden har spesielle behov, så jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det om jeg ikke kan beholde han. Han er en helt fantastisk hund som fortjener det beste. Anonymkode: a8bd0...f32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå