AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Har bare vært på èn date, så er åpen for at det er jeg som er teit her men dagen etter daten vår oppdaterte han tinder med fler bilder av seg selv, noe jeg tok som et tegn på at daten ikke var vellykket så la han i glemmeboka. To dager etter ber han meg ut på en andre date, og sier han er veldig interessert. Noe her skurrer for meg, jeg mistet egentlig all interesse av at han la ut fler bilder dagen etter, siden jeg selv forholder meg til en av gangen. Tanker? Anonymkode: 02ea6...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Du er jo fortsatt på tinder så sånn sett er dere like. Kanskje han bytta bildet fordi han så du hadde hvert aktiv mrd forandret km. Anonymkode: 8764d...98f 8
esmer Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Greit å forholde seg til en om gangen, det foretrekker jeg også, men syns personlig det er liiitt i tidligste laget å forholde seg til kun 1 så tidlig i datingfasen (dere har vært på 1 date). Hadde tatt det som et rødt flagg hvis han hadde oppdatert etter for eksempel 10.date. 3
Era Vulgaris Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bare vært på èn date, så er åpen for at det er jeg som er teit her men dagen etter daten vår oppdaterte han tinder med fler bilder av seg selv, noe jeg tok som et tegn på at daten ikke var vellykket så la han i glemmeboka. To dager etter ber han meg ut på en andre date, og sier han er veldig interessert. Noe her skurrer for meg, jeg mistet egentlig all interesse av at han la ut fler bilder dagen etter, siden jeg selv forholder meg til en av gangen. Tanker? Anonymkode: 02ea6...cdf Han ba deg ut igjen, så da forholder han seg til deg. Hvorfor mister du interessen av at han oppdaterer Tinderbildene etter bare en date med deg? Du er jo også på Tinder fortsatt, hvilket er naturlig, etter bare en date med han. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Skrevet 29. desember 2019 Skjønner godt turnoffen din! Men siden han gjorde det så fort så tenker jeg kanskje det var for å imponere deg jeg, ville du skulle se fine bilder av han. Hadde det vært om en uke eller etter date nr to og sånn hadde det vært mer sikkert han gjorde det fordi han fortsatt er på leting. Anonymkode: 50f75...746
Gjest Forumhei Skrevet 29. desember 2019 #6 Skrevet 29. desember 2019 Kvinner 😂😂😂😂 elsker kg, takk for dagens😊
annebanane Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Å skifte bilder på tinder er vel blant det tydeligste signalet på at en aktivt er på let etter andre. Selv om det kun har vært 1 date er det noe med å opprettholde illusjonen om at en ikke går for mange om gangen og har mer interesse for den som en har vært på date med. Så for meg hadde det nok også redusert interessen noe. Hadde gått på en date til om det var hyggelig, men mest trolig justert det om fra "se om det kan bli noe ordentlig" til "noe useriøst, men hyggelig" i hodet mitt.
OnFire Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 Å oppdatere tekst/bilder er overhodet ikke det samme som å bare fortsatt være på Tinder 🤦♂️ å kvitte seg med Tinder hver gang man treffer noen virker i overkant hysterisk. Trenger ikke å treffe flere bare fordi man fortsatt har Tinder. 1
annebanane Skrevet 29. desember 2019 #9 Skrevet 29. desember 2019 (endret) OnFire skrev (På 29.12.2019 den 12.12): Endret 21. september 2025 av annebanane 2
Gjest Gaea Skrevet 29. desember 2019 #10 Skrevet 29. desember 2019 9 minutter siden, OnFire skrev: Å oppdatere tekst/bilder er overhodet ikke det samme som å bare fortsatt være på Tinder 🤦♂️ Hæ? Det er jo nettopp det det er? Man må jo nødvendigvis fortsatt være på Tinder for å kunne oppdatere noe der - i tillegg er man såpass aktivt søkende at man tar seg bryet med å endre på profil for å forhåpentligvis tiltrekke seg enda flere. Med det sagt, TS, så forstår jeg at du reagerer, det er noe med signalet det sender. Samtidig som det for meg ikke hadde vært god nok grunn til å avskrive noen, ikke etter kun ett møte. Etter flere dater hvor man begynner å bli litt betatt, da er det noe annet.
OnFire Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, Gaea skrev: Hæ? Det er jo nettopp det det er? Man må jo nødvendigvis fortsatt være på Tinder for å kunne oppdatere noe der - i tillegg er man såpass aktivt søkende at man tar seg bryet med å endre på profil for å forhåpentligvis tiltrekke seg enda flere. Med det sagt, TS, så forstår jeg at du reagerer, det er noe med signalet det sender. Samtidig som det for meg ikke hadde vært god nok grunn til å avskrive noen, ikke etter kun ett møte. Etter flere dater hvor man begynner å bli litt betatt, da er det noe annet. Virker som at du misforstod. Å ligge i dvale på Tinder, altså ikke gjøre noe aktivt, er ok, men å oppdatere tekst/bilder er i grenseland og risikosport mtp å miste en man er i kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 2 hours ago, Moonwalker said: Å skifte bilder på tinder er vel blant det tydeligste signalet på at en aktivt er på let etter andre. Selv om det kun har vært 1 date er det noe med å opprettholde illusjonen om at en ikke går for mange om gangen og har mer interesse for den som en har vært på date med. Så for meg hadde det nok også redusert interessen noe. Hadde gått på en date til om det var hyggelig, men mest trolig justert det om fra "se om det kan bli noe ordentlig" til "noe useriøst, men hyggelig" i hodet mitt. Var eksakt det jeg tenkte. 29 minutter siden, OnFire said: Virker som at du misforstod. Å ligge i dvale på Tinder, altså ikke gjøre noe aktivt, er ok, men å oppdatere tekst/bilder er i grenseland og risikosport mtp å miste en man er i kontakt med. Hadde aldri krevd at noen slettet tinder etter èn date med meg, men å oppdatere rett etter daten og så be meg ut igjen ga signal om at han ikke er superinteressert siden han aktivt vil lete etter andre samtidig, jeg holder meg til en av gangen etter møte (før det prater jeg med fler om gangen), og oppdaterer igjen typisk etter det ikke ble noe med noen. Fikk en litt dårlig følelse av den oppdateringen, kunne han ikke sett an andre date før han gjorde det liksom. Anonymkode: 02ea6...cdf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Og setter pris på ulike meninger her inne har bestemt meg for å ikke avskrive han riktig enda, men er åpen for kontakt med andre igjen. Anonymkode: 02ea6...cdf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 Kan du ikke spørre ham? Jeg kunne finne på å oppdatere min profil, men mer fordi jeg forventer avvisning heller enn fordi jeg ikke er interessert. Anonymkode: 1e89b...06e
Gjest loveli Skrevet 29. desember 2019 #15 Skrevet 29. desember 2019 Samma det vel, så tidlig? Han vet jo ikke hva du tenker om han, så han gjør jo lurt i å ikke legge alle eplene i en usikker kurv. Som en annen her sa, det er for tidlig å legge så mye i det. Gjør han noe lignende etter mange dates og sex, så er det kjipt. Jeg har datet folk som etter én date omtrent kastet seg etter meg og ble masete og var sååå forelsket. Det er jo verre, da disse folka er enten desperate eller ganske enkle. Jeg foretrekker folk som er mer kuli. Da vet du at hvis dere blir sammen så har han faktisk valgt deg og ikke tatt det første og beste/tatt til takke med deg. 😛
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Skrevet 29. desember 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke spørre ham? Jeg kunne finne på å oppdatere min profil, men mer fordi jeg forventer avvisning heller enn fordi jeg ikke er interessert. Anonymkode: 1e89b...06e 16 minutter siden, loveli said: Samma det vel, så tidlig? Han vet jo ikke hva du tenker om han, så han gjør jo lurt i å ikke legge alle eplene i en usikker kurv. Som en annen her sa, det er for tidlig å legge så mye i det. Gjør han noe lignende etter mange dates og sex, så er det kjipt. Jeg har datet folk som etter én date omtrent kastet seg etter meg og ble masete og var sååå forelsket. Det er jo verre, da disse folka er enten desperate eller ganske enkle. Jeg foretrekker folk som er mer kuli. Da vet du at hvis dere blir sammen så har han faktisk valgt deg og ikke tatt det første og beste/tatt til takke med deg. 😛 Sant! Jeg får prøve å ikke tenke det verste med en gang, er litt skadet etter de playerne jeg møtte på rett etter jeg ble singel og fremdeles var i overkant naiv og godtroende, nå heller jeg for mye andre veien og er fryktelig skeptisk til menn. Takk for innspill i tråden 🤗 Anonymkode: 02ea6...cdf
Gjest loveli Skrevet 29. desember 2019 #17 Skrevet 29. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant! Jeg får prøve å ikke tenke det verste med en gang, er litt skadet etter de playerne jeg møtte på rett etter jeg ble singel og fremdeles var i overkant naiv og godtroende, nå heller jeg for mye andre veien og er fryktelig skeptisk til menn. Takk for innspill i tråden 🤗 Anonymkode: 02ea6...cdf Jeg hadde virkelig ikke brydd meg. Gi han en sjanse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå