AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Har begynt og få veldig vondt rundt området ved venstre eggstokk. Det er vondt og ta der, og det kjennes litt ut som menssmerter/eggløsningsmerter. Hadde det vært på andre siden hadde jeg nesten trodd at det var blindtarmen. Har begge deler, men de bruker ikke vare over flere dager. Nå har det holdt på over en uke, og det er så vondt at jeg ikke får sove om natten. Jeg har kobber spiral og syntes også utfloden min har endret seg. Har hatt baktriell vaginose for ca 1,5 år siden og fikk antibiotika for dette. Etter det har jeg ikke vært plaget av dette. Nå syntes jeg det begynner å lukte igjen, men kan baktriell vaginose gi de smertene lengre opp? Og kan en reaksjon av spiralen komme så lenge etter? Har hatt den i ca 2,5 år Skal ta meg en tur til legen for å få sjekket det opp, men hun har ikke ledig time før langt uti januar. Anonymkode: 422da...37d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Få det sjekket ut. Trenger ikke være spiralen, kan også være at du har en cyste på eggstokken eller noe. Anonymkode: 16767...857
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Få det sjekket ut. Trenger ikke være spiralen, kan også være at du har en cyste på eggstokken eller noe. Anonymkode: 16767...857 Ja, kan være mulig. Har bestilt time hos gyn siden legen hadde så innmari lang vente tid. Kan en cyste bare komme? Er 35 og aldri hatt det. Vet ei venninne av meg slet veldig med det, men hun hadde alltid hatt de. ts Anonymkode: 422da...37d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan være mulig. Har bestilt time hos gyn siden legen hadde så innmari lang vente tid. Kan en cyste bare komme? Er 35 og aldri hatt det. Vet ei venninne av meg slet veldig med det, men hun hadde alltid hatt de. ts Anonymkode: 422da...37d Ja man kan få de bare en gang og aldri mer også. Men kan jo selvsagt være hva som helst. Anonymkode: 16767...857
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå