Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Hei! Jeg skal lage en kalender med bilder. Jeg lurte rett og slett på om det fantes et slags ferdig-kalendarium (altså rutenett med datoer) som det går an å hente rett inn i ett av disse programmene? Eller må jeg lage det fra scratch? Tar gjerne imot tips om InDesigns usynlige hurtigknapp "Lag kalender på null komma niks". Har ikke så lyst til å kjøpe en sånn ferdigkalender i butikken som du bare limer inn bilder på...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Her? :kysse: Ein av dei der likna på den eg fann - men greitt med litt å velje mellom! TUSEN TAKK!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Interessant dette! Hvor fant du kalenderen?
Gjest Arild Larød Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg skal lage en kalender med bilder. Jeg lurte rett og slett på om det fantes et slags ferdig-kalendarium (altså rutenett med datoer) som det går an å hente rett inn i ett av disse programmene? Eller må jeg lage det fra scratch? Tar gjerne imot tips om InDesigns usynlige hurtigknapp "Lag kalender på null komma niks". Har ikke så lyst til å kjøpe en sånn ferdigkalender i butikken som du bare limer inn bilder på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå