AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Del Skrevet 28. desember 2019 Noen fler som følger med å VM i hurtigsjakk og lynsjakk? Jeg kan ingen verdens ting om sjakk, men elsker sendingene! Sitter klistret til skjermen i timesvis hver dag i romjulen. Anonymkode: 5a293...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. desember 2019 #2 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg følger! Har dere trua på Carlsen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 28. desember 2019 #3 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg har alltid trua på Carlsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg følger også med, selv om jeg er nokså blank når det kommer til sjakk. Elsker å høre på Atle Grønn, Torstein Bae og de andre. Blir såååå nervøs når Magnus tuller det til, og såååååå glad når han briljerer. Anonymkode: 4fa0b...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg har også troa på Magnus! De andre spiller jo bare remis. Anonymkode: 5a293...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. desember 2019 #6 Del Skrevet 28. desember 2019 Han møter vel MVL etterpå? Det gikk ikke så bra sist. Carlsen med svart, sikkert. Får håpe på remis, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. desember 2019 #7 Del Skrevet 28. desember 2019 Det ble som forventa. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. desember 2019 #8 Del Skrevet 28. desember 2019 Kult at Magnus går for siciliansk, som er såpass skarpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå