Trudi Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Sendte akkurat i vegen en jobbannonse i posten. Søknaden jeg sendte var kliss lik en annen annonse på en nesten helt lik stilling. Det første jeg så etter at den var sendt var at jeg hadde glemt på endre navnet på stillinga på et av stedene inne i søknaden. Hva gjør jeg for å rette opp dette? Bør jeg ringe kontaktpersonen? Kan jo ikke akkurat kjøre etter postbilen og rane den, heller. Ble så ufattelig skuffa når jeg oppdaga tabba. Har jo så lyst på den stillinga, men alt håp er vel borte når man soser slik....
Gjest Gjesten Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Ring! Viss du ikke gjør det, så får du i alle fall ikke stillinga. Viss du ringer så skjønner arb.giver at du er ærlig. Arb.giver er uansett klar over at jobbsøkende ofte søker på flere ulike jobber.
Gjest Norsk Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 nå har du postet den samme tråden to steder bevisst trudimor.
Gjest søkeren Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Huff da... jeg har gjort det samme, uten å oppdage det...... Ble kalt inn på intervju på det ene stedet og det første jeg ble spurt om var om jeg hadde en standardsøknad som jeg bare byttet ut navn og sånt på :oops: Men fyren som intervjuet meg tok det med godt humør og sa bare at det var sikkert greit å sjekke slike ting to ganger i framtiden, he he he ...... Fikk ingen av jobbene men lærte to ting: 1. Ikke skriv navn på firma i søknaden 2. Lag individuelle søknader hver gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå