Gå til innhold

Datteren min har slått hodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Datteren min var uheldig og slo hodet i en skapdør som stod åpen. Det må ha vært ganske kraftig, siden det blødde en del. Vi har heldigvis fått stoppa blødningen nå, og når jeg spør henne hvordan det går sier hun at det går bra. Men jeg er fortsatt litt bekymret. Bør vi kontakte legevakten, eller skal vi vente å se det ann? Jeg aner ikke selv, aldri opplevd noe slikt og kan lite om dette, derfor jeg spør.

Anonymkode: 20a6f...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er datteren?

Ble det et stort eller dypt sår må det kanskje sys, det må dere jo nesten vurdere..

Kan ikke se for meg at man skal få noe større skade av et slag fra en skapdør men om hun blir kvalm og får vondt i hodet bør man dra til legevakten da det kan være hjernerystelse.

Anonymkode: d6dc8...859

Skrevet

Har hun vondt i hodet? Er hun kvalm/svimmel?

Skrevet

Hvor gammel er hun? 
Du sier hun blødde, hvor fra?

Anonymkode: 5c3e8...906

Skrevet

Hvis bevisstløs ett øyeblikk, uklar / "surrete", kvalm, lyssky o.l. hadde jeg kontaktet legevakt. Hvis ulike pupiller, eller bevisstløs mer enn sekunder i tillegg hadde jeg ringt 113.

Skapdør vil jeg tippe går bra, men følge med.

a.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er usikker så går du på legevakten eller i det minste tar en telefon og hører med de.

• Liker 3
Skrevet

Hun er 17 år. Jeg spurte henne om hun var svimmel eller kvalm og om hun hadde vondt i hodet. Hun sier hun ble ganske svimmel med det første, men føles bedre nå når hun ligger i sofaen. Hun er ikke kvalm, men sier hodet verker en god del. Det er ikke så lett å få noe ut av henne fordi hun virker litt slapp og generelt lite pratsom. Ligger med øynene igjen, og ser litt blek ut i ansiktet. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 17 år. Jeg spurte henne om hun var svimmel eller kvalm og om hun hadde vondt i hodet. Hun sier hun ble ganske svimmel med det første, men føles bedre nå når hun ligger i sofaen. Hun er ikke kvalm, men sier hodet verker en god del. Det er ikke så lett å få noe ut av henne fordi hun virker litt slapp og generelt lite pratsom. Ligger med øynene igjen, og ser litt blek ut i ansiktet. 

Da ville jeg ha ringt til legevakten asap. Better to be safe then sorry.

Endret av Lasox
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ring legevakt å be om råd. Bedre å høre enn å bekymre seg vil jeg si. De er på vakt, det er det som koster penger.

a.

• Liker 2
Skrevet

Din datter ligger blek og slapp med vondt i hodet på sofaen, og du bruker tid på å skrive her inne i stedenfor å ringe legevakten om råd? 🙄

Anonymkode: fd8fc...bc0

• Liker 2
Skrevet

Slått hull i hodet selv, så ring legevakta og kan være hjernerystelse. 

Anonymkode: 1e6cb...54b

Skrevet

Ikke så mye legen kan gjøre med det. Er bare å slappe av. Det verste er at hun har fått en hjernerystelse, og da må du vekke henne hver 3 time på natta 

Anonymkode: 7eeea...048

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så mye legen kan gjøre med det. Er bare å slappe av. Det verste er at hun har fått en hjernerystelse, og da må du vekke henne hver 3 time på natta 

Anonymkode: 7eeea...048

Men det er likevel lurt å ringe legevakten selv om legen kanskje ikke kan gjøre så mye!

Anonymkode: c9cfa...429

• Liker 2
Skrevet

Og en ting til, TS, legevakten er der for nettopp sånne ting som dette! Ring og hør! Better safe than sorry!

Anonymkode: c9cfa...429

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...