Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på?

Anonymkode: c194a...9eb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva lurer du på?

Anonymkode: c194a...9eb

Når du bruker hjem-knappen på tlf, får du sånn "vibrerings/stikk"-lyd? Eller er det helt musestille uten noe lyd/vibrasjoner?

Skrevet (endret)
Akkurat nå, Absurdah skrev:

Jepp

Når du bruker hjem-knappen på tlf, får du sånn "vibrerings/stikk"-lyd? Eller er det helt musestille uten noe lyd/vibrasjoner? Og når du skal oppdatere Instagram f.eks, ved å dra siden helt opp.

Endret av iskremm
Skrevet

Noen med det problemet? Tror alle iphone 7 har det.

Skrevet
2 minutter siden, iskremm skrev:

Noen med det problemet? Tror alle iphone 7 har det.

 

2F6CA11B-8158-473F-BD41-B320500AACBA.png

Anonymkode: 1af00...2f0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

2F6CA11B-8158-473F-BD41-B320500AACBA.png

Anonymkode: 1af00...2f0

Men har du den vibreringen også ved touch id?

Skrevet
51 minutter siden, iskremm skrev:

Når du bruker hjem-knappen på tlf, får du sånn "vibrerings/stikk"-lyd? Eller er det helt musestille uten noe lyd/vibrasjoner? Og når du skal oppdatere Instagram f.eks, ved å dra siden helt opp.

Jeg slo av det av mener jeg....

Har dessverre ikke insta etc, så aner ikke ☺️

Skrevet
3 minutter siden, Absurdah skrev:

Jeg slo av det av mener jeg....

Har dessverre ikke insta etc, så aner ikke ☺️

Hvor slo du det av? ;)

Finner ikke ut av det, irriterende..

Skrevet

Prøv å gå på generelt i innstillinger, trykk på hjem-knapp og velg 1

Anonymkode: 9caad...51b

Skrevet (endret)
12 minutter siden, iskremm skrev:

Hvor slo du det av? ;)

Finner ikke ut av det, irriterende..

Hmm.. Sjekk Innstillinger og deretter lyd og følbar respons... 

Nå ble jeg veldig usikker 😅
 

du... Innstillinger, generelt og hjem-knapp. Forsøk det...

Endret av Absurdah
Skrevet
12 minutter siden, Absurdah skrev:

Hmm.. Sjekk Innstillinger og deretter lyd og følbar respons... 

Nå ble jeg veldig usikker 😅

Har slått av alt på følbar respons :) Hmm, får vel lete mer.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å gå på generelt i innstillinger, trykk på hjem-knapp og velg 1

Anonymkode: 9caad...51b

Er ikke hjem-knapp på innstillinger :) Må gå under tilgjengelighet.

Skrevet
1 minutt siden, random12345667775 skrev:

Kjøp iphone 11

Fordi?

Skrevet
25 minutter siden, iskremm skrev:

 

21ABD81B-205B-4EB7-BF90-DDE73C5C03CA.png

B92317EA-0096-4062-A635-D089E6A87AC5.png

6EF343AC-4913-4C9D-8BED-402622A4F645.png

Skrevet
1 minutt siden, iskremm skrev:

Fordi?

Godt spørsmål... Lite poeng i det 😄

Skrevet
2 minutter siden, iskremm said:

Fordi?

Iphone 11 har face id, større skjerm, raskere, bedre batteri tid, billig

Skrevet
1 minutt siden, Absurdah skrev:

21ABD81B-205B-4EB7-BF90-DDE73C5C03CA.png

B92317EA-0096-4062-A635-D089E6A87AC5.png

6EF343AC-4913-4C9D-8BED-402622A4F645.png

Har den der ja :) Men hva betyr 1,2,3 greia? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...