Gå til innhold

katt som sikler og røyter

Anbefalte innlegg

Skrevet

har passet på katta til naboen en stund nå..og den sikler og røyter nå heelt sinnsykt..den er jo ganske gammel da,men er det normalt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den hørtes syk ut, jeg ville tatt den med til dyrlegen og fått tatt en sjekk på den, for sikkerhetens skjyld.

lykke til! :)

Gjest Xavia
Skrevet

Katten min begynte plutselig å sikle noe veldig. Den var syk, men ikke verre at et dyrlegebesøk, en sprøyte og noe medisiner fik han frisk igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

katter er skumle og freser alltid til meg men sikler de i tillegg må de sendes rett til dyrelegen, den har nok rabies

Gjest Xavia
Skrevet
katter er skumle og freser alltid til meg men sikler de i tillegg må de sendes rett til dyrelegen' date=' den har nok rabies[/quote']

Neida, det har den nok IKKE! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Neida, det har den nok IKKE!  :roll:

hvordan kan du vite det sikkert uten å ha forehørt deg hos dyrelegen?

Skrevet

hvordan kan du vite det sikkert uten å ha forehørt deg hos dyrelegen?

Kanskje fordi Norge er et rabiesfritt land :roll:

Skrevet

oy??!! tror dere den virkelig er syk? den er jo ganske gammel da...den sikler bare av og til,spesielt hvis den koser seg..tror den er nesten 12 år....ble litt bekymret her :-(

Skrevet

En katt jeg kjenner sikler på ting når han koser seg, og han er helt frisk. Men du kan jo høre med dyrlegen for sikkerhets skyld? :)

Skrevet

Katter sikler når de maler og koser seg. Det er jo helt normalt. Røyting er også en greie man får ta med seg når man har katt.

Skrevet

Min katt ble veldig, VELDIG skremt en gang, og da siklet han i ca en uke etterpå. Han oppførte seg ellers normalt, men siklet ganske mye. Heldigvis gikk det over.

Her er noen andre mulige forklaringer på sikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...