Gå til innhold

Marta Alise og Audun Garthe

Gjest Gia_

Anbefalte innlegg

IMG_7786.thumb.jpeg.4cf9285016fe5185886e115ce3dbd38a.jpeg

Sier meg enig med denne kommentaren, hun svarer veldig ufint og frekt hele tiden. Skjønner man blir lei av alle råd alle skal komme med hele tiden men da kan hun jo bare slutte å dele så mye hele tiden så er det problemet løst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J_1990 skrev (8 minutter siden):

Sier meg enig med denne kommentaren, hun svarer veldig ufint og frekt hele tiden. Skjønner man blir lei av alle råd alle skal komme med hele tiden men da kan hun jo bare slutte å dele så mye hele tiden så er det problemet løst.

Har fått skikkelig avsmak på Marta, makan til ufyselig dame. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (36 minutter siden):

Har fått skikkelig avsmak på Marta, makan til ufyselig dame. 

Ja skikkelig ufyselig og virker så utrolig enkel i topplokket.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor folk skal komme med "råd" om alt mulig. Altså, det er veldig enkelt. Pass på deg selv. Jeg hadde nok vært drita lei av alle som skal komme med råd om alt mulig. I tillegg så var det "rådet" helt feil. I tillegg til å skrive at noen mistet sin baby i uke 5 pga listeria til noen som er livredd for å miste fra før er nok det "ufine" svaret helt på sin plass.....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffly skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor folk skal komme med "råd" om alt mulig. Altså, det er veldig enkelt. Pass på deg selv. Jeg hadde nok vært drita lei av alle som skal komme med råd om alt mulig. I tillegg så var det "rådet" helt feil. I tillegg til å skrive at noen mistet sin baby i uke 5 pga listeria til noen som er livredd for å miste fra før er nok det "ufine" svaret helt på sin plass.....

Vel. Noen råd er bedre enn andre og noen setter faktisk pris på åfå informasjon om ting de ikke visste. At sengekantbeskytter ikke er anbefalt f.eks. Influensern PelleK fjernet et slik fra babysengapå grunn ab informasjon fra følgere.

Og som  influenser må du faktisk regne med sånt. Selv om det er irriterende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (1 time siden):

Vel. Noen råd er bedre enn andre og noen setter faktisk pris på åfå informasjon om ting de ikke visste. At sengekantbeskytter ikke er anbefalt f.eks. Influensern PelleK fjernet et slik fra babysengapå grunn ab informasjon fra følgere.

Og som  influenser må du faktisk regne med sånt. Selv om det er irriterende. 

En influenser med masse gravid hormoner. Tenker hun er unnskyldt hvis hun er litt skarp i svarene sine👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puffly skrev (1 time siden):

En influenser med masse gravid hormoner. Tenker hun er unnskyldt hvis hun er litt skarp i svarene sine👌

Jeg har nettopp vært gravid. Klarte fint å være normalt høflig mot folk. Det klarer nok hun også. Hvis hun vil.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (55 minutter siden):

Jeg har nettopp vært gravid. Klarte fint å være normalt høflig mot folk. Det klarer nok hun også. Hvis hun vil.

Har du flere 1000 følgere som kommer med råd hele tiden? Tenker svaret er nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffly skrev (22 minutter siden):

Har du flere 1000 følgere som kommer med råd hele tiden? Tenker svaret er nei. 

Nei, og jeg tjener heller ikke penger på å ha flere tusen følgere. 😉 Hun er ikke et offer. Hun er rett og slett frekk, synes jeg. Men du har selvfølgelig rett på å mene noe annet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffly skrev (På 5.3.2025 den 17.13):

Hun har alltid vært sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ, men jeg synes det er veldig rart at hun ikke vet hva ammeinnlegg er når hun er over halvveis i svangerskapet.

Hun pakket opp Rema 1000 sin fødselspakke i dag, og spurte moren hva esken med ammeinnlegg var for noe, og visste heller ikke hva man bruker sinksalve til.

Hun tok så opp en flaske med flytende vaskemiddel og Audun spurte om den var parfymefri, og da sa hun at det var den, men at de ikke brydde seg om vaskemiddelet de skulle bruke var parfymefritt, men sa at "det gjør alle som skal passe på oss her inne", og det har hun rett i😃

Hun virker veldig besserwisser og småfrekk.

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om den hvite joggedressen til barsel er kjøpt kun for å få kommentarer, eller om hun ikke er klar over hvor heftig fasen etter fødsel kan være. For det er jo slike ting som folk gjerne kommer med vennlig råd om at det kan være lurt med mørk bukse - men som hu kan klikke over og svare spydig 🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 11.3.2025 den 16.11):

Ikke for å være negativ, men jeg synes det er veldig rart at hun ikke vet hva ammeinnlegg er når hun er over halvveis i svangerskapet.

Hun pakket opp Rema 1000 sin fødselspakke i dag, og spurte moren hva esken med ammeinnlegg var for noe, og visste heller ikke hva man bruker sinksalve til.

Hun tok så opp en flaske med flytende vaskemiddel og Audun spurte om den var parfymefri, og da sa hun at det var den, men at de ikke brydde seg om vaskemiddelet de skulle bruke var parfymefritt, men sa at "det gjør alle som skal passe på oss her inne", og det har hun rett i😃

Hun virker veldig besserwisser og småfrekk.

Ja, hun er nok mest opptatt av søte rosa kjoler og andre søte rosa ting på det søte rosa barnerommet, så ammeinnlegg og å ikke utsette ungen for unødvendig parfyme er mindre inreressant.

Endret av Svartfugl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...