Melus Skrevet 16. juli #381 Skrevet 16. juli tankebobla skrev (12 timer siden): Stemmer det, de fikk først avslag pga rullebladet hans men etter at de fikk " forståelse" så fikk de det igjennom men det var sånn at da var de allerede i gang i Danmark og pga ventetiden så valgte de å fortsette i prossessen Danmark Helt utrolig merkelig at de fikk det godkjent. 2
FruRosa Skrevet 18. juli #383 Skrevet 18. juli Umami skrev (2 timer siden): Tenk å ha en datter på 8uker som sier mamma da 🙈🙄😳 Ja, den ungen er unik! Ville holde flasken selv som nyfødt og nå (2,5 mnd gammel) sier hun mamma når hun vil opp av vognen eller føler ubehag. 8
kubein Skrevet 19. juli #384 Skrevet 19. juli Pluss at det tydeligvis er helt greit å stjele med klær fra sykehuset 🙈 2
mereo Skrevet 19. juli #385 Skrevet 19. juli FruRosa skrev (22 timer siden): Ja, den ungen er unik! Ville holde flasken selv som nyfødt og nå (2,5 mnd gammel) sier hun mamma når hun vil opp av vognen eller føler ubehag. Den ungen har «holdt flasken selv» siden den blei født vel…. 4
Tough cookie Skrevet 19. juli #386 Skrevet 19. juli mereo skrev (39 minutter siden): Den ungen har «holdt flasken selv» siden den blei født vel…. Og vinker til foreldrene... 3
Mei88 Skrevet 19. juli #387 Skrevet 19. juli kubein skrev (54 minutter siden): Pluss at det tydeligvis er helt greit å stjele med klær fra sykehuset 🙈 Der er det nok maaange som er skyldige 1
Melus Skrevet 19. juli #388 Skrevet 19. juli Mei88 skrev (3 timer siden): Der er det nok maaange som er skyldige Det gjør det ikke mindre feil, da. 1
kubein Skrevet 19. juli #389 Skrevet 19. juli Mei88 skrev (3 timer siden): Der er det nok maaange som er skyldige Det er fortsatt ikke greit, og hvis alle har den moralen så er det ikke rart og tilbudene stadig blir dårligere og dårligere. På flere barselavdelinger får man utlevert en og en av det man trenger. Må man bytte så må man levere inn en for å få en ny. Og det er helt latterlig at det skal være slik, folk må lære seg forskjell på ditt og mitt. Ikke sitte å skryte av at man stjeler og samtidig få støtte i at det er greit? Ikke rart om samfunnet stadig blir kaldere og kaldere….. 8
Orly Skrevet 19. juli #390 Skrevet 19. juli Mei88 skrev (3 timer siden): Der er det nok maaange som er skyldige Det er ikke greit av den grunn. 3
Svartfugl Skrevet 20. juli #391 Skrevet 20. juli FruRosa skrev (På 18.7.2025 den 20.41): Ja, den ungen er unik! Ville holde flasken selv som nyfødt og nå (2,5 mnd gammel) sier hun mamma når hun vil opp av vognen eller føler ubehag. Ja, men det er helt vanlig hvis du har en genibaby. Min sønn på 5 måneder løste nettopp en rubiks kube. #tingsomikkeskjedde 10 1
mereo Skrevet 20. juli #392 Skrevet 20. juli Svartfugl skrev (5 timer siden): Ja, men det er helt vanlig hvis du har en genibaby. Min sønn på 5 måneder løste nettopp en rubiks kube. #tingsomikkeskjedde Det er nå jeg savner en sånn latter-knapp på reaksjoner på innlegg 🤣 Fantastisk innsats av sønnen din, men siden han kan rubiks hva er egentlig neste ledd da? Medlem i mensa før fylte 12 måneder? Spør for en venn 😆 5
Banænie Skrevet 21. juli #393 Skrevet 21. juli Og nå har barnet 2 hull i øret.. Eller så jeg feil? Syns det er helt vilt. Ett hull, javel.. 2 i samme øre syns jeg er feil når barnet er så lite.. 1
Tough cookie Skrevet 21. juli #394 Skrevet 21. juli Banænie skrev (6 timer siden): Og nå har barnet 2 hull i øret.. Eller så jeg feil? Syns det er helt vilt. Ett hull, javel.. 2 i samme øre syns jeg er feil når barnet er så lite.. Tror øredobben er utformet slik at det ser ut som det er to hull. Jeg lurer mest på om babyen fikk infeksjon etter all badingen jeg
FruRosa Skrevet 21. juli #395 Skrevet 21. juli Banænie skrev (8 timer siden): Og nå har barnet 2 hull i øret.. Eller så jeg feil? Syns det er helt vilt. Ett hull, javel.. 2 i samme øre syns jeg er feil når barnet er så lite.. Tror de «bare» har byttet øredobber allerede, mot alle anbefalinger. 3
Søtpotet17 Skrevet 22. juli #396 Skrevet 22. juli Tough cookie skrev (12 timer siden): Tror øredobben er utformet slik at det ser ut som det er to hull. Jeg lurer mest på om babyen fikk infeksjon etter all badingen jeg Vil tro at vi aldri kommer til å høre om det hvis det skulle skje. 2
Svartfugl Skrevet 22. juli #397 Skrevet 22. juli Tough cookie skrev (På 19.7.2025 den 19.51): Og vinker til foreldrene... Ja. Det er skremmende hvor dårlig noen leser sine barn og hvor lite de kan om språkutvikling og kommunikasjon med babyer. Men sånn er det kanskje når man er influenser kan og vet alt fra før, og ikke trenger å lære noe nytt. Begge mine barn har som babyer "vinket". Det vil si at de veiver med ene hånda opp og ned. Hos mine er det et tidlig tegn på sult. Så da gir jeg mat i stedet for å innbille meg at de vinker. Jeg kan ikke nok om flaskemating til å mene noe om at en så liten baby holder flasken selv, men det frigjør sikkert tid så mor lan filme enda mer og legge ut på snap. At en baby lager lyder som "mmmm ma ma" henger sammen med at det er lette lyder å lage for muskulaturen i munnen. Håper mye av det de legger ut er tull for å provosere, for å si det sånn. 6
Sol Rampelyset Skrevet 23. juli #398 Skrevet 23. juli Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
mereo Skrevet 25. juli #399 Skrevet 25. juli Kanskje den venninna som «kunne litt om bilstol» skulle tipse om hvilken vei setet skal stå, etc. sånn siden hun kan litt om det mener jeg… 🫣🙈 4
Octopus Skrevet 26. juli #400 Skrevet 26. juli Tough cookie skrev (På 19.7.2025 den 19.51): Og vinker til foreldrene... Og sier i fra om MME-en ikke er blandet riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå