Gå til innhold

Marta Alise og Audun Garthe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt .

Måne, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri sett en baby med så flatt bakhode. Sykt å lyve om magetrening, når den åpenbart er fraværende.

• Liker 8
Skrevet
Ikkekokkendin skrev (2 timer siden):

Aldri sett en baby med så flatt bakhode. Sykt å lyve om magetrening, når den åpenbart er fraværende.

Har også lagt merke til bakhodet. 🧐

• Liker 6
Skrevet

Hun er virkelig ikke flat i bakhodet. 

• Liker 1
Skrevet

Trist at Marta selv ikke klarer å ta til seg tilbakemeldinger. Er garantert flere som har prøvd å gi det til henne om bakhodet. 

Kan virke som hun prøver å lure seg selv til å tro at datteren gjør disse tingene hun legger ut om, alt fra magetrening til rulling. Akkurat på samme måte som hun prøvde å overbevise seg selv om at bilstolen kun stod feil veldig kort tid, så der var ikke farlig. 

De fleste andre forstår at den eneste hun lurer, er seg selv. Dessverre. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
Durancell skrev (7 timer siden):

Hun er virkelig ikke flat i bakhodet. 

Herregud jo, da må du se en gang til. Flatere enn en pannekake.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Syns ikke hun ser flat ut. Derimot ser jeg foreldre som gjør alt for lille jenta si. Man SER at lille M er ønsket. Og at det er så mye kjærlighet til den jenta. 

Skrevet
Janmar skrev (11 minutter siden):

Syns ikke hun ser flat ut. Derimot ser jeg foreldre som gjør alt for lille jenta si. Man SER at lille M er ønsket. Og at det er så mye kjærlighet til den jenta. 

Hvordan kan du si det utfra det du ser på SOME? Og veldig rart du ikke ser hodet er flatt

• Liker 6
Skrevet
Orly skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan du si det utfra det du ser på SOME? Og veldig rart du ikke ser hodet er flatt

Jeg så igjennom det som lå ute nå både på some og syns ikke det er spesielt flatt. Man vet jo godt hun er ønsket. 

Skrevet

Merkelig dame som får dårlig samvittighet av å bruke nesesuger, men hull i ørene hennes skulle hun ta 🙈 idioter 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Janmar skrev (15 timer siden):

Jeg så igjennom det som lå ute nå både på some og syns ikke det er spesielt flatt. Man vet jo godt hun er ønsket. 

Ja de ønsket seg veldig en jente, men hvordan vet du resten av det du skreiv?

Jeg ser nemlig noe  annet , de velger å ta hull i ørene på henne og det er det bestemor som gjord og  de har flere ganger sikret henne feil i bilen , det er trist og merkelig 

Endret av Orly
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Janmar skrev (14 timer siden):

Hva har om hun er ønsket med flatt bakhode å gjøre? Burde kanskje passe bedre på da, både i forhold til liggestilling, infeksjonsfare ved babypiercing og sikring i bil da, når hun er så ønsket. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

«Hun så veldig sviktet ut når det skjedde» skriver Marta om da de brukte nesesuger på barnet.
Dette er samme moren som fant det helt ok å la mormor pierce babyens ører med pistol i feriehuset i Spania, for deretter å la henne bade i bassenget. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

«Hun så veldig sviktet ut når det skjedde» skriver Marta om da de brukte nesesuger på barnet.
Dette er samme moren som fant det helt ok å la mormor pierce babyens ører med pistol i feriehuset i Spania, for deretter å la henne bade i bassenget. 

I "Marta vs Kvinneguiden"-ranten sin svarte hun på en kommentar om hull i ørene og bading.

I følge henne gikk det helt fint å bade siden baby ikke hadde infeksjon (før badingen)...i tillegg grodde babyers hud kjempefort.

Jeg blir bare så oppgitt over all feil-informasjonen!

Babyer (og voksne) skal helst vente med å bade i 3-4 uker etter å ha tatt hull i ørene. 

Dette er jo for å unngå å få bakterier fra vannet inn i såret MENS man bader.

Det hjelper lite at det så bra ut før man hoppet uti.

Hun svarer i tillegg på en så nedlatende måte...kjenner at det provoserer veldig.Screenshot_20251010-200802_Google.thumb.jpg.98e28d192b114a6cf96d3050f2400ec5.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på henne!

Mangel på bilsikring flåser hun nærmest bort, piercing av babyører med påfølgende bad i basseng er helt ok, feil tilberedning av MME er null stress for baby vil nekte å drikke om melken er dårlig, å ha babyen naken i solen uten solkrem i Spania er bra for baby trenger D-vitamin…

samme dame friker ut når baby skal ha vaksine fordi hun ikke vil at hun skal utsettes for sprøytestikkene, og mener baby ser sviktet ut når de bruker nesesuger ved forkjølelse.

Er det ingen voksne hjemme?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (28 minutter siden):

Jeg forstår meg ikke på henne!

Mangel på bilsikring flåser hun nærmest bort, piercing av babyører med påfølgende bad i basseng er helt ok, feil tilberedning av MME er null stress for baby vil nekte å drikke om melken er dårlig, å ha babyen naken i solen uten solkrem i Spania er bra for baby trenger D-vitamin…

samme dame friker ut når baby skal ha vaksine fordi hun ikke vil at hun skal utsettes for sprøytestikkene, og mener baby ser sviktet ut når de bruker nesesuger ved forkjølelse.

Er det ingen voksne hjemme?

Det er helt utrolig hmst hun synes det er problemfritt å ta hull i ørene på en baby (skjønner ikke hvorfor det er lov, egentlig), men sååå trasig med et nødvendig sprøytestikk. Kjenner meg igjen i at nesesuger er fælt da, babyene mine har blitt like hysteriske og fortvilet hver gang. Men det er i det minste nødvendig, noe piercing, babyparfyme og dårlig tilberedning av mme ikke er.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Svartfugl skrev (42 minutter siden):

Det er helt utrolig hmst hun synes det er problemfritt å ta hull i ørene på en baby (skjønner ikke hvorfor det er lov, egentlig), men sååå trasig med et nødvendig sprøytestikk. Kjenner meg igjen i at nesesuger er fælt da, babyene mine har blitt like hysteriske og fortvilet hver gang. Men det er i det minste nødvendig, noe piercing, babyparfyme og dårlig tilberedning av mme ikke er.

Klart babyer misliker bruk av nesesuger, men å påstå at en baby på 5 måneder ser veldig sviktet ut fordi dette skjer…

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...