Gå til innhold

Kunne du ha levd sammen med en carnivore?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spiser kun kjøtt, og da mener jeg kun kjøtt. Ca halvparten rått økologisk storfekjøtt, helst fra gresspisende dyr.

Ville det vært en dealbreaker for om forholdet kunne fungere?

For de som lurer, så gjør jeg det pga det har kurert alt fra angst, depresjon og hudproblemer. Er i dag i full jobb og har masse energi som jeg ikke hadde før.

Anonymkode: 9ebce...6b5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Vi hadde nok fått trøbbel ja, siden jeg ikke vil ha døde dyr inn i huset mitt.

Selv har jeg spist plantebasert i mange år, har blitt frisk fra depresjoner, angst, har også full jobb og masse energi. Slank og sterk er jeg også. 

Skrevet

Hvorfor ikke bare si «kjøtteter»? 😄

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, Batteri skrev:

Hvorfor ikke bare si «kjøtteter»? 😄

Eller likspiser 🤣🤣

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Eller likspiser 🤣🤣

Sånne fanatikere som deg bidrar til å stigmatisere vegetarianere. (Uansett om det var ment humoristisk)
Og jeg er en kjøtteter. 

Endret av Batteri
  • Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Eller likspiser 🤣🤣

Fisk og sjømat, mener du...? 

Anonymkode: 99ad4...30e

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, Batteri skrev:

Sånne fanatikere som deg bidrar til å stigmatisere vegetarianere. (Uansett om det var ment humoristisk)
Og jeg er en kjøtteter. 

Huff da.. døde dyr da?

Så er det liksom verre å snakke om lik enn å spise det? 

Skrevet
Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Huff da.. døde dyr da?

Så er det liksom verre å snakke om lik enn å spise det? 

Du styrker poenget mitt. 
Hvorfor må du si «døde»? Folk er jo fullstendig klar over at dyret er dødt.

Sier du også «nå skal jeg kose meg med noen døde asparges»?

• Liker 19
Skrevet

Alle slike sære greier er dealbreakere for meg. Foretrekker stabile mennesker som er velbalanserte i vanlige liv.

• Liker 13
Skrevet

Null problem. Heller det enn veganer, som sa at alt kjøttet jeg spiser var galt å spise. Normal veganer derimot, hadde vært greit.

Anonymkode: 0005e...cf6

• Liker 2
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en som spiser kjøtt i det hele tatt, men det er jo smak og behag. Noen ville sikkert ikke vært sammen med meg siden jeg er vegetarianer, og jeg tenker at man lever fint med det.

Skrevet

Jeg er veggis og det beste valget jeg noen gang har tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Kunne også levd sammen med en veganer eller vegetarianer. Men forutsetningen er at vedkommende ikke blander seg inn i mitt kosthold. Får jeg spise hva/som jeg vil, skal partneren også få det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, så lenge det var etisk kjøtt, og så lenge det hadde vært ok at jeg spiser grønnsaker og bær. Hadde sikkert hjulpet meg masse med å kutte korn og sukker 100 %, jeg sprekker innimellom når mannen her pusher med den usunne maten. 

Mye heller det enn en veganer eller vegetarianer, men skal ikke si 100 % at det aldri kunne blitt det heller, så lenge det aldri ble kommentert negativt om kjøttet mitt.

Anonymkode: 59b23...7c7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så lenge jeg ikke hadde måttet spise kun kjøtt selv, så hadde det ikke vært et problem. Jeg er litt merkelig i forhold til kjøtt, takler ikke konsistensen av kjøtt-kjøtt, jeg trenger det oppkverna. Kyllingfilet er det eneste som går ned i kjøttform, noe ved siden av er dog helt 100% nødvendig.

Men så lenge jeg selv ikke måtte spise kun kjøtt og kunne fått poteter ol. til maten hadde det vært null problem 😄

Endret av Ariana807
Skrevet

Har jo en katt, og det går relativt greit.

Anonymkode: 6ba13...c20

• Liker 3
Skrevet

Er veganer så nei, det hadde nok krasjet totalt. 

Anonymkode: 71298...8b1

Gjest YtreYtterst
Skrevet (endret)

Nja, jeg synes de fleste slike "livsstiler" kan bli litt mye, så hvis jeg hadde et reellt valg ville jeg nok takket pent nei. 

På samme måte ville jeg helst ikke vært sammen med en veganer, avholdsmann, proteinshake-drikker eller herbalife-ambassadør heller.

Endret av YtreYtterst
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser kun kjøtt, og da mener jeg kun kjøtt. Ca halvparten rått økologisk storfekjøtt, helst fra gresspisende dyr.

Ville det vært en dealbreaker for om forholdet kunne fungere?

For de som lurer, så gjør jeg det pga det har kurert alt fra angst, depresjon og hudproblemer. Er i dag i full jobb og har masse energi som jeg ikke hadde før.

Anonymkode: 9ebce...6b5

Er nysgjerrig på hvorfor det har kurert angst og depresjoner? Har du noen svar på det? ☺️

Anonymkode: 92ac6...21c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...