Gå til innhold

Ekstremt masse utflod!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i flere måneder hatt underlivsplager. Svie, brennende følelse rundt urinrøret, føles ut som jeg må tisse, klarer nesten ikke holde meg, svir når jeg tisser.. MEN bare noen ganger?? Har vært mye hos legen. 

JIkke utslag på urinveisinfeksjon. Legen forslo soppbehandling (selv om det ikke klør). Gjennomførte denne uten bedring. Så sa hun at det kanskje var bakteriell vaginose. Fikk antibiotika mot dette i en uke.  I denne uka forsvant symptomene. I tillegg til de andre symptomene lukter tisset mitt råttent og jeg har masse tynn utflod. 

Med en gang jeg var ferdig med antibiotika kom symptomene tilbake. Fikk da stikkpiller mot bakteriell vaginose. Disse hadde ingen virkning. Sjekket meg også for diabetes. Nå venter vi på klamydia og gonorétest, men tviler på dette da jeg har hatt samme partner i snart 10 år.. 

De 3 siste dagene har jeg våknet av at det har kommer ekstremt mye utflod. Trusa har vært våt hele veien foran og hele veien bak. Helt flytende, som vann, lukter ikke noe heller.. hva er dette 🥵

Anonymkode: fa01e...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også være du er på vei inn i overgangsalder, at bakteriefloren da endres, at eggene faller når de vil og gir slim deretter.

Anonymkode: 76315...28c

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan også være du er på vei inn i overgangsalder, at bakteriefloren da endres, at eggene faller når de vil og gir slim deretter.

Nei er 27

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det sånn de siste mnd og lurer på om jeg er på vei inn i overgangsalderen. Er 50...Er det et vanlig symptom? 

Anonymkode: b6953...0a8

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei er 27

Noen få får tidlig overgangsalder, rundt din alder. 

Anonymkode: 6229e...4d3

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen få får tidlig overgangsalder, rundt din alder. 

Anonymkode: 6229e...4d3

Ja sykt sjeldent 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...