Gå til innhold

Har vi sjans??!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en gutt ca et halvt år siden på fest og vi klikket sykt bra sammen. Jeg har møtt han to ganger etter det. Vi snakker MYE på Snapchat. Jeg vil møtes mer og det virker som han også vil det, men han tør ikke å ta intiativ...  Han var med en jente for litt siden, men han har ikke vært med henne etter det. Begge de to var på byen idag og de møttes ikke. Så tror dere jeg enda har sjans? Vi snapper enda liksom... Føler vi har god kjemi også... pluss han er en skikkelig SKIKKELIG godgutt, haha...

(jeg vet noen sikkert kommer til å skrive at jeg ska droppe han siden han snakker med andre jenter... men vi er enda langt fra sammen og jeg har snakket med andre gutter også)

Anonymkode: 1826d...951

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du ser i ham som gjør ham til en godgutt og en du vil ha?

Anonymkode: b0ab4...d1d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du her og ikke ham direkte? Spør om dere skal treffes og ta en øl eller 8 😊

Anonymkode: fe2db...119

Skrevet (endret)

Ta initiativ!

Endret av Kjæregutt
Skrevet

Jaja bare spør han om han joiner vors, bowling, mat, aking, gåtur eller noe :) Han sier sikkert ja når dere snapper så mye!

Anonymkode: 54305...799

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ser i ham som gjør ham til en godgutt og en du vil ha?

Anonymkode: b0ab4...d1d

Han er sykt snill! Føler han respekterer meg. Jeg har aldri hatt kjæreste før, og jeg føler at med de andre guttene jeg har likt, så har jeg måtte «skjule» litt de dødspene venninnene mine, slik at de ikke vil ha dem... Mens med han her så har det vært MEG han vil ha på fest, selv om en av mine peneste venninner har vært ved siden av! Han får meg til å smile på snap og han er bare sånn skikkelig typisk «gogutt» (ahah) som jeg vet at hele familien min hadde likt. Han er den første gutten jeg har sendt bildet til uten sminke(jeg har slitt veldig med dårlig selvtillit, men ikke nå lenger). Itillegg har vi samme fritidsinteresse. Og jeg synes han er sykt kjekk!!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er sykt snill! Føler han respekterer meg. Jeg har aldri hatt kjæreste før, og jeg føler at med de andre guttene jeg har likt, så har jeg måtte «skjule» litt de dødspene venninnene mine, slik at de ikke vil ha dem... Mens med han her så har det vært MEG han vil ha på fest, selv om en av mine peneste venninner har vært ved siden av! Han får meg til å smile på snap og han er bare sånn skikkelig typisk «gogutt» (ahah) som jeg vet at hele familien min hadde likt. Han er den første gutten jeg har sendt bildet til uten sminke(jeg har slitt veldig med dårlig selvtillit, men ikke nå lenger). Itillegg har vi samme fritidsinteresse. Og jeg synes han er sykt kjekk!!

Gå for han! Dette kan bli veldig bra :)))) 

Anonymkode: 54305...799

Skrevet

Men greia er også at selv om vi snakker mye på snapchat, så tror jeg også han snakker med flere jenter. Jeg tror han enda snakker med hun jenta han var med.

Men så tenker jeg at siden han snakker med flere jenter, så betyr det jo at han enda ikke er «tatt»... Så da burde jeg enda ta kontakt om å finne på noe? Eller?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men greia er også at selv om vi snakker mye på snapchat, så tror jeg også han snakker med flere jenter. Jeg tror han enda snakker med hun jenta han var med.

Men så tenker jeg at siden han snakker med flere jenter, så betyr det jo at han enda ikke er «tatt»... Så da burde jeg enda ta kontakt om å finne på noe? Eller?

Tror, tenker, burde, eller?  

I stedet for å tenke så mye, må du begynne å gjøre. 

Anonymkode: fca2a...21e

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror, tenker, burde, eller?  

I stedet for å tenke så mye, må du begynne å gjøre. 

Anonymkode: fca2a...21e

Det har du faktisk helt rett i!👏🏻🙌🏻❤️

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...