Gå til innhold

Kan jeg gi dette til neste møte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liten gavebag med hvite tulipaner, konfekt og vin? 

Er til en dame jeg har forelsket meg i, og som jeg ikke har sett på lenge. Vil gi dette ved vårt første møte nå etter jul. Innenfor? Eller gi noe annet? Ønsker kun at det skal være en hyggelig og liten greie. 

Anonymkode: c573d...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er til en dame jeg har forelsket meg i, og som jeg ikke har sett på lenge. Vil gi dette ved vårt første møte nå etter jul. Innenfor? Eller gi noe annet? Ønsker kun at det skal være en hyggelig og liten greie. 

Høres koselig ut. Ikke så personlig, på den annen side er det vanskelig å trå feil med det. 

Anonymkode: 57d01...c69

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo litt an på hvordan forholdet deres er. Har dere data tidligere? Liker hun deg tilbake også? Om ikke kan det bli litt too much også, at det skremmer henne vekk fordi du legger for mye i det for tidlig. 

Anonymkode: acd87...564

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar det for gitt at dere begge er single, i så fall er dette en hyggelig og liten greie :) 

Skrevet

Innenfor det :) Gir et veldig godt inntrykk! 

Gitt at dere har datet eller hun ser deg på den måten. Er det en du bare har vært bekjent, kollega, klassevenn med eller noe så treff mer casual første gang på lenge, og hvis dere fortsetter å treffes som signaliserer at hun er åpen for å bli bedre kjent på datingmåten kan du begynne å kultivere henne på den måten :)

Anonymkode: ea3e4...792

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Dævendøtte skrev:

Tar det for gitt at dere begge er single, i så fall er dette en hyggelig og liten greie :) 

Haha, vi begge er single.😄 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres koselig ut. Ikke så personlig, på den annen side er det vanskelig å trå feil med det. 

Anonymkode: 57d01...c69

Takk! 
Ønsker ikke at det skal være noe store greier... Eneste som blir personlig er kortet og innpakningen.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo litt an på hvordan forholdet deres er. Har dere data tidligere? Liker hun deg tilbake også? Om ikke kan det bli litt too much også, at det skremmer henne vekk fordi du legger for mye i det for tidlig. 

Anonymkode: acd87...564

Vi liker hverandre.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innenfor det :) Gir et veldig godt inntrykk! 

Gitt at dere har datet eller hun ser deg på den måten. Er det en du bare har vært bekjent, kollega, klassevenn med eller noe så treff mer casual første gang på lenge, og hvis dere fortsetter å treffes som signaliserer at hun er åpen for å bli bedre kjent på datingmåten kan du begynne å kultivere henne på den måten :)

Anonymkode: ea3e4...792

Takk, jeg kjører på.🥴

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da var gaven gitt, og vedkommende ble veldig glad... 

Igjen, tusen takk for svar!✌️😁

• Liker 4
Skrevet

Veldig koselig. Hadde blitt kjempeglad.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...