Gå til innhold

Operasjon og agria

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hunden min skal opereres og den er forsikret i Agria. Skal jeg ha med medlemsnummer? Eller noen papirer? Hvordan blir direkteopprøret? Regner med det er direkteoprør. Skal jeg kontakte agria på forhånd? Må jeg kontakte agria etter operasjonen? Hvordan gjøres dette? Har heldigvis aldri hatt bruk for forsikringa før nå så jeg aner rett og slett ikke noe .

Anonymkode: adc92...baa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan nok Agria svare på. Evt veterinærkontoret. Forsikringsnummer er nok kjekt å ha. Og jeg ville IKKE satt igang noe operasjon uten å sjekke at forsikringen faktisk dekker det, samt grønt lys fra selskapet. 

Anonymkode: f4adb...20c

• Liker 1
Skrevet

Hva slags operasjon? Har mye å si, er mye som ikke dekkes. Har du sjekket om det dekkes? Ville ringt Agria nå

Anonymkode: 43e51...f18

Skrevet

Polisenummeret vil klinikken ha dersom de har direkteoppgjør med Agria.

Lurt å ringe Agria og høre om denne operasjonen er dekket av den forsikringen du og hunden har.

Anonymkode: 4860b...b80

AnonymBruker
Skrevet

Fjerning av svulst i juret.

Anonymkode: e454c...4d6

AnonymBruker
Skrevet

Vi logget oss på hjemmesiden deres sendte bare inn kvitteringene fra veterinær i et skjema de har der. Tok ikke lang tid før vi fikk svar og pengene etter egenandelen var trekt fra, var på konto. Enkelt og greit. Men er du usikker kan du ta kontakt med dem. 

Anonymkode: 3ff5b...822

AnonymBruker
Skrevet

De fleste dyreklinikker har direkteoppgjør med Agria, så du sier bare til klinikken på forhånd at du ønsker direkteoppgjør - da betaler du bare egenandel når du henter hunden. Du må oppgi forsikringsnr på hunden til klinikken, hvis ikke du har registrert det allerede. 

Mest sannsynlig er det ikke nødvendig å kontakte Agria på forhånd, men om du vil være på den sikre siden er det lett å få kontakt om du logger på dine sider på Agria. 

Om det er utgifter i etterkant eller til medisiner ol husk å send inn dette også til forsikring. 

Anonymkode: fae19...0a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...