Gå til innhold

Frost 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såg den før jul. Den er gøy for barna. For mange (dårlige) sanger. Sangene fra den første filmen var langt bedre. 
 

Det er frost og man kjenner igjen figurene. Olaf fremdeles den morsomme snømannen 😊

Anonymkode: 411b0...5f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såg den før jul. Den er gøy for barna. For mange (dårlige) sanger. Sangene fra den første filmen var langt bedre. 
 

Det er frost og man kjenner igjen figurene. Olaf fremdeles den morsomme snømannen 😊

Anonymkode: 411b0...5f0

Jeg så den på kino i dag. Litt usikker på hva jeg synes. Litt mange løse tråder? Vel mye som skjer, og overdrevent symbolikk?

Vanskelig å skulle toppe en slik suksess som eneren var/er, men likte den likevel på et vis. Et par av sangene begynner å vokse på meg. 3-åringen var dog meget fornøyd 😄

Anonymkode: a7d47...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den med 5åringen, historien var litt vell komplisert for han, men vi koste oss likevell. Sangene har vokst på meg nå, fordi de spilles over alt her. Vi bor ikke i Norge, så gøy å kunne se en "norsk" disneyfilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i går. Synes den var god, og jeg ble rørt, lo og gråt om hverandre. Synger fortsatt på den aaa-aaa-aaa-aaa-snutten. :)
Synes godt den kunne vært litt lengre, for å brodere ut historien litt. Det gikk litt fort i svingene, men det er vel Disneys valg, siden barnefilmene ikke skal være for lange.

Anonymkode: a29fe...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...