Gjest Cocoloco Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som har vært i Sveti Vlas utenfor Sunny beach? Lite å lese om stedet både i kataloger og på nett. Er det en kjedlig landsby eller :o ?
Gjest gjestene Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Hvis det er før du kommer til Sunny Beach, nordfra, så er det den lille landsbyen hvor "originale turister" som er lei av det vanlige turistpeset reiser. Da vil du bare ha fred og ro!
Gjest Cocoloco Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Har du vært der? Fins det restauranter/barer/butikker der?Hva med bussforbindelsen? Kan du evt. fortelle litt mer? Takknemlig for svar...
Gjest Gjesten Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Jeg kan nok ikke fortelle deg så mye mer. Vet ikke om det var den plassen jeg kjørte forbi heller. Jeg bodde på Golden Sands tok buss til Nessebar som ligger ved Sunny Beach. På bussen fortalte guiden om en liten landsby vi kjørte forbi som var populær for turister som ville ha det litt stille og rolig.. det kan godt ha vært en annen landsby... husker ikke navn og sånn jeg.. spør heller noen reiseoperatører de vet sånt lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå