AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Jeg har slitt med ekkel og veldig sterk lukt fra urin i noen måneder. Den lukter som en kraftig uvi men jeg har vært hos legen og blitt testet for dette to ganger, sist ble det sendt inn til lab, og ingen av gangene ble det påvist noe uvi. Jeg prøvde å spørre legen hva annet det kan være men han har ikke virket veldig bekymret så da har jeg egentlig bare gått videre. Men jeg kjenner det plager meg veldig nå. Jeg har også innimellom veldig vondt nederst i magen, dette varer ikke lenge men er litt som en krampe. De eneste gangene jeg ikke kjenner lukta er under den røde uka, da lukter alt mer normalt som man gjør under mensen. Er litt bekymret for at det kan være noe annet som blærekatarr eller noe, har som jeg skrev over spurt legen min men han virker veldig uinteressert og sier det kanskje bare er noe jeg har spist eller at jeg er dehydrert, noe jeg vet at jeg til tider er. Men det varer vel ikke flere måneder 🤔 Hva bør jeg gjøre, annet enn å tydeligvis bytte fastlege? Anonymkode: 72735...c93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå