Gå til innhold

papir på setet?

Gjest prippa

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg for vane å kysse fremmede mennesker, heller ikke slår jeg dem, så er ikke redd for bakterier fra munnen. :wink:

Jeg legger papir på setet om toalettet er ekkelt. Eller ikke. På jobben er det sånne våtservietter å tørke av setet med så da bruker jeg dem.

Det som er kvalmere er å tenke på alle bakterier på krana, og ikke minst dørhåndtak. Det er nok flere enn dere tror som ikke vasker seg med såpe, eller faktisk ikke vasker seg i det hele tatt. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare når doen ser ekkel ut.

Er jo ikke nødvendigvis skadelig å "omgås" litt bakterier heller. Imunforsvaret trenger noe å jobbe med så det ikke blir for "slapt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Jeg er verken redd for andre menneskers døde hudceller :ler: eller eventuell svette og urin. Huden min har jeg for å beskytte alle indre organer mot alle disse fryktelig uhumskhetene dere er så redde for' date=' og jeg antar at den gjør jobben sin siden jeg aldri blir syk. [/quote']

Redd for...?

Vel, jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg synes ikke det er ekkelt med en del offentlige toaletter fordi jeg tror jeg skal bli syk. Jeg synes bare det er ekkelt, enkelt og greit.

Jeg sprer kugjødsel (kompost) i bed med bare hendene, andre synes sikkert det er ekkelt. Jeg kan godt ligge i samme sengetøy i ukesvis uten at jeg synes det er ekkelt, mens jeg vet enkelte andre skifter sengetøy flere ganger i uka.

Jeg synes bare offentlige doer (eller uvaskete private doer) er ekle, særlig når barna mine er med, for de tar på alt ( og da får jeg litt hysterisk-mamma-stemme)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Nei det gjør jeg ikke.

Har nemlig lært at det ikke er noen fare for smitte via toalettsete.

Kommer jeg inn på en do som er skikkelig møkkete og uhygienisk velger jeg nok heller å gå ut igjen å finne meg en annen do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter meg ikke ned på setet jeg. Men jeg står ikke så langt ifra at jeg griser til doringen heller. Det er da like ekkelt å sette seg på et tvilsomt toalettsete selv om man legger et lag papir imellom... (synes jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...