Gå til innhold

Hvordan er det å trene i gruppetimer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å ha med seg vannflaske? Hvor setter man fra seg denne? Er du mye sosialisering og mingling? Er det rart å ikke kjenne noen der?

Anonymkode: 0cee7...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vannflaske er vanlig ja, den setter jeg bare langs veggen. De som kjenner hverandre og de som vil mingler og de som ikke vil lar være. Det er absolutt ikke rart å ikke kjenne noen, man er der jo for å trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta vannflaske. Den setter jeg ved siden av yoga-matten min eller langs veggen om jeg ikke har med matten. På timene jeg går på er det lite sosialisering. Det er ikke rart og komme alene og ikke kjenne noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig med vann. Er det yoga/step har man det ved siden av seg, ved dansetimer er det veggen som gjelder. Jeg dropper det. Trenger ikke vann om økten er under 2 timer da jeg drikker godt resten av dagen. 

Ikke noe problem å være alene. Hender jeg småsnakker litt med ukjente rundt meg, hender det er helt stille. Unntaket er enkelte timer der man samarbeider to og to, da foretrekker jeg å booke sammen med noen. 

Anonymkode: 14d80...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 av 10 i nettverket mitt er folk jeg har blitt kjent med via gruppetimer.

Gruppetimer øker treningslysten grunnet 3 faktorer: menneskene, instruktøren og musikken.

Det å trene https://simplygym.co.uk/group-exercise-classes-gym/

Jeg er en sosial person, så liker å prate de 5-10 minuttene folk er der før timen starter; opplever det som den mest sosiale tiden av en gruppetime. Etter timen er det ofte high-fives, men veldig raskt hjem, da bør man ikke ha krefter igjen til å være like sosial.

Men ja, er ikke vanlig å prate med naboen på bussen i Norge f.eks. men ofte er de veldig villige til å bli kjent hvis du først starter med hei.

Anonymkode: e3d1c...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke der for å sosialisere, men for å trene. Noen ganger prater jeg med den som står ved siden av meg, andre ganger venter jeg bare på at timen skal stsrte og har ikke noe behov for å prate med de andre. 

Anonymkode: 8a6b6...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...