AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Var på en førstedate med en jeg kjente litt fra før, vi har ikke samme omgangskrets lenger men hadde det. Vi avtalte ny date og jeg måtte avlyse med legitim grunn, vi avtalte en ny og jeg måtte avlyse den også og han sa han forstod det. Etter det skjedde det et dødsfall i familien min så å ta kontakt for å date igjen var ikke på lista. Det gikk flere uker før jeg tok kontakt og unnskyldte meg og spurte om han ville treffes. Det er snart to uker siden, og jeg har ikke fått svar. Jeg vet ikke om han spiller en barnslig hevn greie og tror at jeg skal bry meg eller bli såra, eller om han bare ikke er interessert lenger som jo er helt greit. Vi er 25 og 26 og jeg syns det er turnoff med menn som skal svare tregt bare fordi jeg gjorde det. Han har lest meldingen og likt ting jeg har postet på instragram etter det, men fortsatt ikke svar. Burde jeg bare la det være, eller sende en ny melding å late som ingenting, han får ihvertfall ingen spørsmålstegn reaksjon på at han ikke har svart, for det bryr jeg meg ikke så mye om, blir ikke butthurt av det sånn som han tilsynelatende ble 😛 Det er ikke viktig for meg å date han men kunne vært hyggelig å bli bedre kjent, om han ikke er en sånn barnslig butthurt type. Kan være han har mye å gjøre og derfor ikke svarer, men vanligvis har han alltid svart veldig raskt og heller forklart at han har mye å gjøre så kontakter meg senere. hva tror dere? Kjipt selvfølgelig å avlyse to dates samme dag, men jeg hadde sagt på forhånd at det var mulig at det ble sånn og jeg hadde gode grunner jeg ikke kunne styre eller velge vekk de dagene. Anonymkode: 42611...de8 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Du avlyste to ganger og så lot du være å ta kontakt på flere uker. Viser ikke at du er så interessert selv om grunnene er veldig gode. Når jeg ikke hører fra en date på flere uker så går jeg videre. Anonymkode: b3322...065 17
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Det der er så velbrukte unnskyldninger (+sykdom), så han har sikkert tolket det som mangel på interesse og gått videre. Det går an å skrive noen meldinger uansett hva som har skjedd hvis man er interessert. Anonymkode: 2bc63...b34 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #4 Skrevet 26. desember 2019 Huff for en fæl person du er 🤮 "Butthurt"... Avlyser du to dater og forsvinner i ukesvis så vet normale mennesker at du sannsynligvis ikke er noe å satse på. Kanskje har du gode grunner, da må du i såfall legge deg i selen for å vise at du er interessert. Anonymkode: bed9f...77b 10
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 At man ikke gidder å sende så mye som en melding på flere uker selv om det har vært et dødsfsll i familien er jo ganske spesielt, og viser at du ikke er særlig interessert. Handler vel ikke om at han er fornærmet, men man gidder da ikke forholde seg til sånne folk. Anonymkode: b5cf4...303 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 Du har ghostet han. Han har gått videre. Anonymkode: 97fe8...cfc 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Når folk holder på slik som du gjør mister man interessen. Anonymkode: fd4d9...a83 4
Svartfugl Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på en førstedate med en jeg kjente litt fra før, vi har ikke samme omgangskrets lenger men hadde det. Vi avtalte ny date og jeg måtte avlyse med legitim grunn, vi avtalte en ny og jeg måtte avlyse den også og han sa han forstod det. Etter det skjedde det et dødsfall i familien min så å ta kontakt for å date igjen var ikke på lista. Det gikk flere uker før jeg tok kontakt og unnskyldte meg og spurte om han ville treffes. Det er snart to uker siden, og jeg har ikke fått svar. Jeg vet ikke om han spiller en barnslig hevn greie og tror at jeg skal bry meg eller bli såra, eller om han bare ikke er interessert lenger som jo er helt greit. Vi er 25 og 26 og jeg syns det er turnoff med menn som skal svare tregt bare fordi jeg gjorde det. Han har lest meldingen og likt ting jeg har postet på instragram etter det, men fortsatt ikke svar. Burde jeg bare la det være, eller sende en ny melding å late som ingenting, han får ihvertfall ingen spørsmålstegn reaksjon på at han ikke har svart, for det bryr jeg meg ikke så mye om, blir ikke butthurt av det sånn som han tilsynelatende ble 😛 Det er ikke viktig for meg å date han men kunne vært hyggelig å bli bedre kjent, om han ikke er en sånn barnslig butthurt type. Kan være han har mye å gjøre og derfor ikke svarer, men vanligvis har han alltid svart veldig raskt og heller forklart at han har mye å gjøre så kontakter meg senere. hva tror dere? Kjipt selvfølgelig å avlyse to dates samme dag, men jeg hadde sagt på forhånd at det var mulig at det ble sånn og jeg hadde gode grunner jeg ikke kunne styre eller velge vekk de dagene. Anonymkode: 42611...de8 Vet han om dødsfallet? Hvis ikke ville jeg nok reagert som ham, og kanskje tenkt at du lekte med meg og ventet på at noe bedre skulle dukke opp. For vet man ikke at årsaken til den manglende kontakten er en trist familiehendelse, så virker det jo bare frekt... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå