AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Og apoteket er stengt 😩 Har bare en ørliten mengde canesten krem igjen etter forrige gang og jeg kløør sånn😫 Kan jeg smøre noe annet på som lindrer? Har zinksalve. Men ikke rømme eller yoghurt naturell eller noe sånt. Jeg går på veggene snart!! Anonymkode: 09157...a11
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Dra til søndagsåpen butikk og kjøp yoghurt naturell og dra på apoteket i morgen Anonymkode: e6f1a...2c1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dra til søndagsåpen butikk og kjøp yoghurt naturell og dra på apoteket i morgen Anonymkode: e6f1a...2c1 De hadde ikke... har kjøpt rømme,men usikker på om det funker  skal stå klar når apoteket åpner imorgen!! Anonymkode: 09157...a11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Og apoteket er stengt 😩 Har bare en ørliten mengde canesten krem igjen etter forrige gang og jeg kløør sånn😫 Kan jeg smøre noe annet på som lindrer? Har zinksalve. Men ikke rømme eller yoghurt naturell eller noe sånt. Jeg går på veggene snart!! Anonymkode: 09157...a11 Har du natron i hus? Kok opp vann, ha en teskje eller to med natron oppi. Har du en sprøyte kan du sprøyte det inn i skjeden Ta dette på en vaskeklut utpå også. Lindrer litt. Anonymkode: db437...e81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå