Gå til innhold

Redd for autoriteter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har psykiske problemer og har behov for noen å snakke med. Problemet er at jeg er livredd for "autoriteter", typ leger, psykologer, POLITI. Jeg har fått panikkangst hos legen tidligere da han ville gjøre undersøkelser jeg ikke forutså. En annen gang jeg hadde tannpine turte jeg ikke dra til tannlegen før jeg ikke hadde sovet på flere døgn pga smerten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 1bfe0...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har psykiske problemer og har behov for noen å snakke med. Problemet er at jeg er livredd for "autoriteter", typ leger, psykologer, POLITI. Jeg har fått panikkangst hos legen tidligere da han ville gjøre undersøkelser jeg ikke forutså. En annen gang jeg hadde tannpine turte jeg ikke dra til tannlegen før jeg ikke hadde sovet på flere døgn pga smerten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 1bfe0...d8a

Vil anbefale deg å jobbe med deg selv så du klarer å se på i allefall én person (lege, psykolog, saksbehandler i nav etc) som DIN. At du har noen på ditt lag. Bestill en time hos fastlegen og prøv. Forklar hvordan du har det. 

Anonymkode: f2229...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...